Společnost


Geis CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#52194Nedodání části zásilky č. 2555000800145

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 28 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.08.2021, před 3 lety

Ondřej Jirásek

Znění stížnosti

Společnost Geis měla doručit zásilku od Lanitplast č. 2555000800145 zásilka se skládala ze dvou částí po urgencích asi 14 dní doručili jen polovinu tu druhou polovinu že přivezou druhý den, což se ovšem nestalo kontaktoval jsem je přes kontaktní formulář a že se to řeší po další urgenci za týden to samé stále nic. Poté přijel řidič že potřebuje hned podepsat protokol o převzetí a že tu druhou část přiveze cca za hodinu že je v nějakém železářství, moje blbost byla že jsem mu to podepsal samozřejmě nic nepřivezl. Teď se tváří že vše doručili. Prakticky mi řidič do očí lhal, že mi tu zásilku doveze s tím, že věděl že to neudělá, za mně se jedná o sprostý podvod. Na odkazu o trasování zásilky mají doručeno. Zásilku asi ztratili nebo dali někomu jinému.


Produkt

doprava zboží


Požadované řešení

Dodat zbytek zásilky nebo zaplatit 204kč + polovinu za dopravné tj. + 149kč celkem tedy 353kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.8.2021 09:29, před 3 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se zasílatelskou smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.11.2021 15:28, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.