Počet nahlášených stížností: | 820 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
V sprievodnom liste v súvislosti s objednaním Mylano Man je uvedené, že bol zriadený on-line zákaznícky servis na stránke www.mylano.ch .
Pri pokuse o prihlásenie po zadaní zákazníckeho čísla a oznámeného hesla však nedôjde k otvoreniu zákazníckeho servisu, ale stále sa objavuje oznámenie "Nesprávne údaje - SID alebo heslo nie sú správne " napriek tomu, že požadované údaje boli zadané správne.
Prosím o zjednanie nápravy a umožnenie kontaktu so zákazníckym servisom.
on-line zákaznícky servis na www.mylano.ch
Zabezpečenie funkčnosti on-line zákazníckeho servisu.
|
Tweet |
Požadavek spotřebitele v daném případě přeřazujeme přímo na společnost.
Spotřebitel může společnost rovněž kontaktovat na adrese Mylando AG / Westerfield Int. AG., P.O.Box 18, Praha 2, 120 00.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.