Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#52198Nefunkčnosť zákazníckeho servisu www.mylano.ch

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 25 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.08.2021, před 3 lety

Konštantín Šimon

Znění stížnosti

V sprievodnom liste v súvislosti s objednaním Mylano Man je uvedené, že bol zriadený on-line zákaznícky servis na stránke www.mylano.ch .
Pri pokuse o prihlásenie po zadaní zákazníckeho čísla a oznámeného hesla však nedôjde k otvoreniu zákazníckeho servisu, ale stále sa objavuje oznámenie "Nesprávne údaje - SID alebo heslo nie sú správne " napriek tomu, že požadované údaje boli zadané správne.

Prosím o zjednanie nápravy a umožnenie kontaktu so zákazníckym servisom.


Produkt

on-line zákaznícky servis na www.mylano.ch


Požadované řešení

Zabezpečenie funkčnosti on-line zákazníckeho servisu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.8.2021 09:10, před 3 lety

Požadavek spotřebitele v daném případě přeřazujeme přímo na společnost.

Spotřebitel může společnost rovněž kontaktovat na adrese Mylando AG / Westerfield Int. AG., P.O.Box 18, Praha 2, 120 00.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.11.2021 15:57, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.