Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dnes měl být doručen důležitý balík, ale nebyl.
Váš řidič údajně zvonil, ale není to pravda, zvonek máme monitorovaný a zaznamanávaný. nikdo nezvonil. Ani ve schránce není žádný papír o pokusu o doručení! Pan řidič se při zavolání choval velmi hrubě, a řekl že ho nepřiveze a že si máme pro něj zajet! Toto chování se u Vaší služby stává pravidlem. Máme zaplacený balík do ruky tak jste ho povinní doručit do ruky. Pokud se pan řidič neobrátí a balík nedoručí, předám vše na ČTÚ který jako regulátor tyto Vaše problémy snad vyřeší a uvede do funkčního stavu. Je to okrádání lidí, kteří si platí službu a Vy ji ze zásady neplníte.
řidič J.S. je dle mého velmi arogantní a nemá zodpovědnost doručovat balíky!
Doma jsme oba dva s Manželkou a nikdo skutečně nezvonil ani nevhodil informaci do schránky.
Kdy bude napraveno doručování v naší obci?
Starý Brázdim
Balík do ruky č.balíku 7404593913 tel na řidiče 703194495
Aby začala Č.Pošta doruřovat balíky jak má.
osobně když to jde, tak se obrátím na jinou službu, jiného poskytovatele, tak je doručení spolehlivé a bez sprostého jednání řidiče. Ať Česká pošta raději zruší balíky, je to vždy problém, nikdy nejsou doručeny jak mají, jsou pouze předány na poštu kam nemáme čas zajet a ve schránce nic není, žádné oznámení o pokusu o doručení.. Pošta by měla všechny peníze za nedorušení balíky vracet, takto jako státní podnik nemá snahu nic řešit.
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.