Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
1. Telef. nabidka vyhody zavadeci ceny psiho krmiva. Prijimama a zkusim. Vse jine durazne odmitam (opakovane zasilky, kocici granule,vitaminy....).
2. Balicek psich granuli dosel 21.6. s dopisem, ze jsem se stala clenkou jejich Klubu s cislem.....
3. Platim a tentyz den zadam o zruseni vsech kontaktu, vymaz mych dat,
odmitam nechtene clenstvi!!
4. Ale 29.6. prichazi krmivo pro kocky(??). Okamzite se ohrazuji, kocky nemam, nechtela jsem, nezaplatim, vratim na jejich naklady.
5. Prichazi Protokol o vymazu k 22.6., ale chteji platbu, protoze kocici krmivo odeslali jeste pred vymazem.
6. K navraceni se nevyjadrili a ja pisemne se branim, ze jiz pri telef.
prvni nabidce jsem se k nicemu nevazala, kde napr.vzali muj tel. kontakt kdyz nejsem nikde uverejnena...
7.Poslali mi PC odkaz na nahravku toho vubec prvniho telef. rozhovoru s
propagacni nabidkou. Ten vsak nesel otevrit a prehrat ani za odborne pomoci IT technika.
8. Dnes opet prisla vyzva k zaplaceni kocicich granuli 299,-Kc.
Kocici granule (v orig. nerozbalenem baleni) vratim na jejich naklady.
Prip. jsem ochotna si je ponechat a uhradit pouze jejich polovicni cenu = 150 Kc.
|
Tweet |
Spotřebitel je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od podnikatele prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel podnikateli na své náklady nic vracet, ani ho o tom vyrozumět. Podnikatel by v případě sporu musel prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany podnikatele opravdu zaslán.
Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu.
V případě, že v právním vztahu figuruje zahraniční subjekt, může se spotřebitel o pomoc obrátit také na Evropské spotřebitelské centrum na stránkách www.evropskyspotrebitel.cz. Služby Evropského spotřebitelského centra jsou zdarma.
Vážená paní Traspe,
na úvod upozorním, že žádné produkty nezasíláme bez předchozího objednání.
V hovoru, který jsme Vám zasílali, jasně zaznělo, že s objednávkou obou produktů souhlasíte. Nahrávku Vám zasíláme ještě jednou na Vaši emailovou adresu. Hovor je zaheslovaný, heslo jste od nás obdržela.
Co se týče dalšího zasílání a výmazu údajů, vidím, že to bylo skutečně vyřešeno na naší zákaznické lince. Vzhledem k době, která od zaslání uplynula, již není možné zboží vrátit a s uhrazením poloviční ceny taktéž nesouhlasíme.
S pozdravem
Zákaznický servis Helvetia Apotheke
Vzhledem k tomu, že prokazatelně došlo k objednávce, jedinou možností je v tuto chvíli uhradit dlužnou částku.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Zaplatila jsem