Počet nahlášených stížností: | 27 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 24.11.2014 jsem ze svého účtu uhradila částku 1.393.-Kč za zboží, které mi do této doby nebylo dodáno. Na maily nereagují, telefony neberou.Psala jsem několik emailů, sms, volala na jimi uvedený tel. Zvažuji podání tr. oznámení.
2x stavebnice Jixin, 2x svítící párty do vany
Přála bych si vrátit peníze
|
Tweet |
V případě, že zboží nebylo v rámci uzavřené kupní smlouvy dodáno, má kupující právo dle § 1978 občanského zákoníku od smlouvy odstoupit z důvodu prodlení - nedodání zboží ve sjednané lhůtě, ani ve lhůtě dodatečně stanovené. Pokud tak již kupující učinil, má právo na vrácení peněz. Lhůtu pro vrácení peněz je třeba v odstoupení určit. V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli finanční prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.
Pokud podnikatel již nekomunikuje, doporučujeme vést komunikaci písemně (nejlépe s dodejkou).
Prosíme spotřebitelku o doplnění informací o tom, v jaké fázi se stížnost nachází a její případné uzavření.
Peníze mi byly po nějaké době vráceny,s hodně stručnou omluvou a malou plyšovou hračkou, asi jako kompenzace. Ale myslím si, že nebýt prostřenictví dTestu, tak je nemám zpátky do dnešního dne.
Hodnocení: