Společnost


Ticketlive PRO s.r.o.

Počet nahlášených stížností:56
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

20%
80%
Toto skore je založeno na 5 stížnostech.

#52211Nevrácené peníze za koncert, nedostatečná komunikace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 28 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.08.2021, před 3 lety

Radim Valcha

Znění stížnosti

Zakoupili jsme přes portál ticketlive (datum nákupu 21.1.2020 pomocí benefitových bodů) 2 vstupenky na koncert Gorana Bregoviče v datu 1.6.2020. Koncert byl poté odložený na 18.1.2021 - chápu, doba je obtížná. 6.1.2021 byl však koncert zrušený s informací, že máme vyčkat na postup uplatnění refundace - chápu, čekali jsme. 26.1. jsem se e-mailově dotázal na stav - dostal jsem opět stejnou obecnou informaci. Do dnešní doby, 19.2.2021 nevím nic. Chtěl bych tedy požádat o informaci, jak mohu postupovat, protože komunikace vázne a já nevím jak se domoci svých práv - před více než rokem jsem někomu předal moje peníze a do dnes nemám jakékoliv protiplnění.

Společnost již x měsíců nekomunikuje. Jak prosím toto řešit?

Zároveň bych chtěl vyzvat všechny s podobnou zkušeností, abychom se spojili a případně zvážili hromadnou žalobu nejenom na pořadatele, ale i na společnost Ticketlive - přijde mi velmi neetické, že vesele nabízejí nové akce a neřeší staré závazky. Z jejich strany nebyla doložena jakákoliv komunikace směrem k pořadateli - asi čekají, až to vyšumí. Jsme rok a půl od nákupu. Doporučuji všem rozmyslet si, zda chtějí u této společnosti cokoliv nakoupit.

Radim Valcha


Požadované řešení

Okamžité vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.8.2021 12:45, před 3 lety

Na řešenou věc dopadá zvláštní zákonná úprava přijatá v souvislosti s pandemií COVID-19. Jde o zákon č. 247/2020 Sb., o některých opatřeních ke zmírnění dopadů epidemie koronaviru označovaného jako SARS CoV-2 na oblast kulturních akcí.

Dle tohoto zákona může do 31. prosince 2021 požádat spotřebitel pořadatele o poukaz na kulturní akci a pořadatel je povinen poukaz vydat nejméně v hodnotě uhrazeného vstupného. Poukaz je platný zásadně do 31. října 2022.

Pořadatel nabídne na základě poukazu spotřebiteli náhradní kulturní akci. Pořadatel nesmí požadovat od zákazníka nad rámec poukazu doplacení případného rozdílu v ceně vstupného oproti původní smlouvě.

Jestliže pořadatel nevydal spotřebiteli poukaz do 1 měsíce od jeho žádosti nebo mu nenabídl do 6 měsíců od vydání poukazu náhradní kulturní akci s termínem konání do 31. října 2022, pak náleží spotřebiteli nárok na vrácení peněžních prostředků (neboť uplynutím výše uvedených lhůt končí tzv. ochranná doba pro pořadatele). Podnikatel je povinen vrátit peněžní prostředky do 14 dnů ode dne, kdy uplynula ochranná doba.

Nárok je nutné uplatnit vůči pořadateli kulturní akce (nikoliv vůči zprostředkovateli).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.8.2021 14:00, před 3 lety

Dobrý den,

přesně jak je uvedeno v našich Všeobecných obchodních podmínkách, naše společnost pouze zprostředkovává vydání vstupenek. Vyplácení závisí na pořadateli. V tuto chvíli se s pořadatelem řeší určité administrativní kroky k tomu, aby nám poskytl částku k vyplácení.

Samozřejmě nás tato situace velmi mrzí a děláme vše pro to, aby došlo k dořešení tohoto problému v co možná nejkratší době.

Děkujeme a hezký den

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
2.9.2021 15:35, před 3 lety


Radim Valcha

Chtěl bych upozornit, že mi nebyl doložený důkaz komunikace zprostředkovatele, že situaci aktivně řeší.

Zároveň bych chtěl upozornit, že pořadatel, tj. firma i majitel/jednatel mají sídla/trvalé bydliště na virtuální adrese. Opakuji tedy, že požaduji doložení aktivní komunikace zprostředkovatele s pořadatelem.

Můj právní zástupce zde vnímá možný trestný čin podvodu - zprostředkovatel s touto firmou aktivně spolupracoval a jistě věděl (nebo si měl zjistit), že tato firma není legitimním partnerem. Z mého pohledu tak je spoluúčast zprostředkovatele na případném podvodu zjevná .

Opakuji, že nabízím i ostatním poškozeným, aby se s námi spojili.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.9.2021 15:53, před 3 lety

Nedomníváme se, že popsaný skutkový stav je možné považovat za podezření z trestného činu podvodu (§ 209 trestního zákoníku).

K popsanému případu opakovaně uvádíme (viz úvodní vyjádření), že jestliže pořadatel nevydal spotřebiteli poukaz do 1 měsíce od jeho žádosti, nebo mu nenabídl do 6 měsíců od vydání poukazu náhradní kulturní akci s termínem konání do 31. října 2022, pak náleží spotřebiteli nárok na vrácení peněžních prostředků (neboť uplynutím výše uvedených lhůt končí tzv. ochranná doba pro pořadatele). Podnikatel je povinen vrátit peněžní prostředky do 14 dnů ode dne, kdy uplynula ochranná doba.

Jestliže společnost, vůči níž spotřebitel směřoval stížnost, není pořadatelem, ale jen zprostředkovatelem, může se spotřebitel obrátit na pořadatele přímo. Nezná-li kontaktní údaje pořadatele, je společnost povinna mu je na žádost (s ohledem na tzv. prevenční povinnost zakotvenou v občanském zákoníku) neprodleně sdělit.

Stížnost nyní přeřazujeme zpět na společnost, aby mohla zodpovědět dotazy spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.9.2021 07:40, před 3 lety

Dobrý den,

kontaktní údaje na společnost L.U.S.C. s.r.o. jsou: Praha 7, Holešovice, Ortenovo náměstí 930/32, IČO: 05945101.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.12.2021 16:54, před 3 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
28.12.2021 16:56, před 3 lety


Radim Valcha

Žádná další komunikace od Ticketlive není. Poskytli nám POUZE virtuální adresu, tudíž nadále vnímáme chování obou subjektů jako podvodné.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.2.2022 12:37, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.