Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Prodejna BILLA - Klatovy / Nádražní 175 / 18. 08. 2021 - 19:50 hod
Vybrané zboží, které obsahovalo také alkoholické nápoje jsem chtěl zaplatit
poukázkami Sodexo - Dárkový pass / Pokadní mi sdělila, že na alkohol se stravenky nevztahují a musím alkohol zaplatit v Kč. Upozornil jsem, že uvedené Sodexo není stravenka, ale dárkový pass a mohu nakoupit libovolné zboží. Pokladní nechápala a stále odmítala převzít poukázky - po nepříjemném dohadování zavolala vedoucího, který zastával shodný názor se slečnou pokladní. Vedoucím mi bylo sděleno, že mohu poukázkami uhradit pouze zboží bez alkoholu. Pokladní se snažila poukázky načíst, ale načítání se nedařilo - vedoucím mě bylo arogantně řečeno, že "stravenky" jsou již použité a vyzval mě k platbě v Kč - což jsem odmítl s odůvodněním platnosti dárkového passu. Celou nepříjemnou záležitost sledovalo množství čekajících zákazníků a já jsem byl za potížistu a aktéra problému. Ca po 10 min. vedoucí snad uznal moje práva a řekl pokladní ať převezme platbu v poukázkách .. .a jako zázrakem nebyl problém s načítáním. Před dvěma týdny jsem ve stejné prodejně chtěl uhradit zboží v hodnotě 800,- Kč - pokladní
mi sdělil, že poukázkami mohu platit pouze do hodnoty 400,- Kč.. .více poukázek nelze načíst .. . doplatil jsem 400,-Kč .. . neměl jsem náladu na dohadování.. . ale co to prosím je za chování .. .SODEXO Dárkový pass = Billa .. . hnus !!!
Neprofesionální arogantní chování s absolutní neznalostí smluvních aktivit prodejen BILLA
Laskavě si vyškolte personál, který působí jako absolventi pomocné školy s odhadem na 15 let věku a podle toho také vypadá jejich vystupování a jednání, včetně vedoucího uvedené prodejny v Klatovech / Děkuji - pj
|
Tweet |
Vzájemná práva a povinnosti mezi partnerem a společností Sodexo jsou upravena ve všeobecných obchodních podmínkách, které jsou pro partnera na základě smlouvy závazné.
Z popisu stížnosti vyplývá, že se spíše jedná o interní problém společnosti BILLA, spol. s r. o., kdy její zaměstnanci nejsou dostatečně srozuměni s těmito povinnostmi. Z tohoto důvodu spotřebiteli doporučujeme, aby se s oficiální stížností obrátil přímo na vedení prodejny.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.