Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#5222Nedodané zboží (obj.č. 86423878)

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 13 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
11.12.2014, před 10 lety

Dana Librová

Znění stížnosti

Objednávka 4.12.2014 (č.obj. 86423878), úhrada bankovním převodem Kč 2.998,-. Částka připsaná na Váš účet 5.12.2014 a Vy nejste schopni do dnešního dne 11.12.2014 (i když máte peníze na účtu 7 dní) zboží poslat. Librová Prostějov.


Požadované řešení

Čekám, že se k problému postavíte a zboží bude ihned posláno.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.12.2014 13:09, před 10 lety

Z uzavřené kupní smlouvy stranám vyplývají práva a povinnosti. Prodávající je dle § 2087 občanského zákoníku povinen odevzdat kupujícímu věc, jakož i doklady, které se k věci vztahují, a umožnit kupujícímu nabýt vlastnického práva k věci v souladu se smlouvou. Je-li čas plnění přesně ujednán nebo jinak stanoven, je prodávající povinen plnit i bez vyzvání spotřebitele. Neujednají-li strany, kdy má prodávající splnit svůj závazek, může spotřebitel požadovat plnění ihned a prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
31.12.2014 13:47, před 10 lety

Vážená paní Librová, kontaktuji Vás jménem společnosti Mall.cz. Velice se omlouváme za potíže. Prosím neváhejte mne kontaktovat na emailové adrese overeno@mall.cz Ráda Vám pomohu.

Veronika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.4.2015 14:47, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že spotřebitelka již nevyužila možnosti reakce, ani nám nesdělila, zda využila přímého kontaktu na společnost, stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.