Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Objednávka 4.12.2014 (č.obj. 86423878), úhrada bankovním převodem Kč 2.998,-. Částka připsaná na Váš účet 5.12.2014 a Vy nejste schopni do dnešního dne 11.12.2014 (i když máte peníze na účtu 7 dní) zboží poslat. Librová Prostějov.
Čekám, že se k problému postavíte a zboží bude ihned posláno.
|
Tweet |
Z uzavřené kupní smlouvy stranám vyplývají práva a povinnosti. Prodávající je dle § 2087 občanského zákoníku povinen odevzdat kupujícímu věc, jakož i doklady, které se k věci vztahují, a umožnit kupujícímu nabýt vlastnického práva k věci v souladu se smlouvou. Je-li čas plnění přesně ujednán nebo jinak stanoven, je prodávající povinen plnit i bez vyzvání spotřebitele. Neujednají-li strany, kdy má prodávající splnit svůj závazek, může spotřebitel požadovat plnění ihned a prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu.
Vážená paní Librová, kontaktuji Vás jménem společnosti Mall.cz. Velice se omlouváme za potíže. Prosím neváhejte mne kontaktovat na emailové adrese overeno@mall.cz Ráda Vám pomohu.
Veronika
Vzhledem k tomu, že spotřebitelka již nevyužila možnosti reakce, ani nám nesdělila, zda využila přímého kontaktu na společnost, stížnost uzavíráme.