Společnost


FINALTY TARGET MEDIA s.r.o. v likvidaci

Počet nahlášených stížností:377
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#52223Změna adresy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 13 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.08.2021, před 3 lety

Ivana Rašková

Znění stížnosti

Dobrý den. Dne 7.8 2021 jsem si na Bonky.cz objednala zboží, a předem ho zaplatila. Bohužel jsem se dozvěděla, že mi zboží přijde až koncem září. Bohužel, v tu dobu už budu bydlet na jiné adrese. Napsala jsem jim email a žádala je o doručení na jinou adresu. Bylo mi odpovězeno, že na jinou adresu mi zboží nedodají. Tak jsem je požádala o vrácení peněz, jelikož mi zboží nebude doručeno. Na toto mi také odpověděli, že nemám nárok na vrácení peněz.


Požadované řešení

Ráda bych dostala zboží za které jsem zaplatila nebo peníze zpět.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.9.2021 14:48, před 3 lety

Společnost FINALTY TARGET MEDIA s.r.o. uvádí, že ve vztazích se spotřebitelem vystupuje pouze jako zprostředkovatel, nikoliv jako prodejce. Uvádí to však pouze v obchodních podmínkách, tudíž je možné toto ustanovení vyhodnotit jako překvapivé a dle § 1753 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, by vůči spotřebiteli mělo být neúčinné. V momentě, kdy se webový portál tváří jako klasický e-shop a během uzavírání smlouvy není spotřebitel na fakt, že nejedná s prodejcem, nýbrž pouze se zprostředkovatelem, nikterak upozorněn, není možné podle našeho názoru dojít k jinému závěru, než že jde o překvapivé ujednání. Při tomto závěru vycházíme mj. i z rozhodovací činnosti ADR České obchodní inspekce.

Odstoupení od smlouvy uzavřené přes internet je možné až do 14 dnů ode dne, kdy bylo zboží doručeno. Je to tedy možné i kdykoliv do okamžiku převzetí zboží. Dále viz zde informace od nás: https://www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/jak-je-to-s-odstoupenim-od-smlouvy-zrusenim-objednavky-pri-nakupu-pres-internet/43; a zde od ČOI: https://www.coi.cz/faq/4-odstoupeni-od-smlouvy-do-14-dnu-u-zbozi-2/

Odstoupením od smlouvy zaniká právní závazek a strany si vrátí plnění, které si poskytly. Spotřebitel má tedy právo na vrácení peněžních prostředků.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.12.2021 16:02, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.