Počet nahlášených stížností: | 214 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Vrátil jsem 2x aku pilku na větve jedna nešla a evidentně pilky nemohou řezat poněvadž na liště ve předu není ložisko bez něj je veliké tření řetězu z lištou to nemuže fungovat to je zboží za polívku drahé.
Šmejd
Vrácení peněz ale dělají mrtvého brouka.
|
Tweet |
Pokud byla uzavřena kupní smlouva prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku (telefon, internet), má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal.
Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).
Dobrý den,
dle výpisu z účtu vám již byla platba vrácena. Prosíme o kontrolu a uzavření případu.
Děkujeme
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den vše vyřešeno peníze vráceny.
Dobrý den,
děkujeme moc za spolupráci.
S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost uzavíráme s dosažením dohody. Děkujeme stranám za součinnost.