Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dobrý den,
v sobotu 14.8.2021 jsem byl tradičně zajišťovat týdenní nákup v prodejně Kaufland,Bělehradská ulice,Pardubice.
Mám následující výhrady k této prodejně:
1.Chtěl jsem na základě vašeho letáku zakoupit šunku v plechu Hamé v akci za 74,90 Kč.Pochopitelně již po několikáté vyprodaná,včetně moravského uzeného.
Byly tam jen jmenovky bez zboží.Byl jsem tam ve 13,30 hodin.To znamená,že zboží tam je k dispozici jen 3 dny od začátku zlevněného prodeje.V podstatě se tedy jedná o klamavou
reklamu.Již jsem si na to u této prodejny stěžoval několikrát,slíbili jste nápravu,ale jak vidět nic se nestalo.Hypermarket Globus,když má tuto šunku v akci,tak jí tam má vyrovnané pyramidy
a nehrozí v žádném případě,aby po 2-3 dnech zboží chybělo.Je tam po celou dobu týdne.
2.Cena rajčat keříkových
V prodejnách Kaufland je cena stále velmi vysoká.Nejlacinější nabídka byla 49,90 Kč(kg.V ten samý den,tj.v sobotu 14.8. jsem bez problémů zakoupil tato rajčata v hypermarketu Albert
za 24,60 Kg.Nevím proč alespoň někdy nemůže Kaufland ustoupit ze svých vysokých zisků a zpřístupnit zejména seniorům tato tuzemská rajčata za přijatelnější cenu.Obdobnou cenu má totiž i Lidl,nebo Globus čas od času.Dělal jsem 5 let marketing ve velké firmě.Vaše pracovníky marketingu asi nezajímá,za kolik prodávají ostatní.
3. Cena brambor
Stejně jako u rajčat i cena brambor bývá často velmi vysoká.Tento týden sice i Kaufland měl cenu vyjímečně 8,90 /kg,ale Albert je měl velmi pečlivě umyté proti Kauflandu.
Rozhodl jsem se proto,zejména s ohledem na bod 1 a 2,že přestanu dočasně nakupovat u Kauflandu a své týdenní nákupy budu dělat v Albertu a Globusu.
--
Se srdečným pozdravem/With best regards
Ing.Václav Jelínek
1.Zajištění dostatečného množství zbožív akci po celou dobu týdne,jako je tomu u jiných konkurenčních obchodních center,nebo tyto akce nedělat
2.Zlepšit cenovou politiku u základních potravin jako jsou brambory a rajčata
|
Tweet |
Byla-li prodejcem učiněna nabídka určitého zboží, ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat (v odpovídajícím množství a včas) a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho ostatní nabízené zboží nebo služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 k zákonu 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta. Spotřebitel může podat podnět přímo krajskému živnostenskému úřadu.
Obecně lze ohledně ceny uvést, že stanovování ceny je věcí podnikajícího subjektu, který přitom musí respektovat obecně závazné právní předpisy.
Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na kontakt@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.