Počet nahlášených stížností: | 30 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Od 2.8 řešíme zájezd do Chorvatska vlakem....Dnes (tj 19.8.) ještě stále nemáme žádný doklad! Ani jízdenku,ani ubytování,vůbec nic....Od prvního dne jsem zadala o ceník dopravy - jaké máme možnosti míst ve vlaku kvůli malým dětem...Paní chtěla peníze ještě ten den.Stale jsem nevěděla možnosti cesty.Presto jsem zaplatila....Ani slovo o tom,že bude nějaký poplatek za pozdější rezervaci.Pote po mě paní chtěla tři různé částky....Do teď nevíme,kdy jedeme,a to jedeme za týden! Ještě paní tvrdí,že jsem ji poslala jinou částku,než uvádím! Pritom to mám černé na bílém v internet.bankovnictvi...Zadam o řešení,nebo storno.Tohle fakt nemáme zapotřebí.Zbytecny stresy
Chorvatsko vlakem na 10 dní
Kompenzace za způsobené potíže
|
Tweet |
Na základě smlouvy o zájezdu se pořadatel zavazuje, že pro zákazníka obstará zájezd (zájezdem se v tomto smyslu rozumí soubor služeb cestovního ruchu uspořádaný na dobu delší než dvacet čtyři hodin nebo zahrnující přenocování a obsahující kombinaci alespoň dvou ze zákonem stanovených služeb) a zákazník se za to zavazuje zaplatit cenu.
Za řádné splnění povinností plynoucích ze smlouvy o zájezdu pak zákazníkovi odpovídá pořadatel a to i v případě, že v rámci zájezdu poskytují jednotlivé služby cestovního ruchu jiné osoby.
Je možné za určitých okolností uplatnit vůči pořadateli zájezdu tzv. újmu za narušení dovolené dle § 2543 občanského zákoníku. Nárok na náhradu škody způsobené narušením dovolené je možno uplatnit zejména v případě, že byl zájezd vinou pořadatele zmařen nebo podstatně zkrácen.Újma může vzniknout i v případě, že vinou pořadatele dojde ke vzniku situace, která spotřebiteli vyvolá silný stres.
Omlouváme se za prodlení s řešením stížnosti.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.