Společnost


STUDENT AGENCY k.s.

Počet nahlášených stížností:30
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#52227Neprofesionální jednání prodejce

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 27 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.08.2021, před 3 lety

Zuzana Belkova

Znění stížnosti

Od 2.8 řešíme zájezd do Chorvatska vlakem....Dnes (tj 19.8.) ještě stále nemáme žádný doklad! Ani jízdenku,ani ubytování,vůbec nic....Od prvního dne jsem zadala o ceník dopravy - jaké máme možnosti míst ve vlaku kvůli malým dětem...Paní chtěla peníze ještě ten den.Stale jsem nevěděla možnosti cesty.Presto jsem zaplatila....Ani slovo o tom,že bude nějaký poplatek za pozdější rezervaci.Pote po mě paní chtěla tři různé částky....Do teď nevíme,kdy jedeme,a to jedeme za týden! Ještě paní tvrdí,že jsem ji poslala jinou částku,než uvádím! Pritom to mám černé na bílém v internet.bankovnictvi...Zadam o řešení,nebo storno.Tohle fakt nemáme zapotřebí.Zbytecny stresy


Produkt

Chorvatsko vlakem na 10 dní


Požadované řešení

Kompenzace za způsobené potíže


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2021 09:51, před 3 lety

Na základě smlouvy o zájezdu se pořadatel zavazuje, že pro zákazníka obstará zájezd (zájezdem se v tomto smyslu rozumí soubor služeb cestovního ruchu uspořádaný na dobu delší než dvacet čtyři hodin nebo zahrnující přenocování a obsahující kombinaci alespoň dvou ze zákonem stanovených služeb) a zákazník se za to zavazuje zaplatit cenu.

Za řádné splnění povinností plynoucích ze smlouvy o zájezdu pak zákazníkovi odpovídá pořadatel a to i v případě, že v rámci zájezdu poskytují jednotlivé služby cestovního ruchu jiné osoby.

Je možné za určitých okolností uplatnit vůči pořadateli zájezdu tzv. újmu za narušení dovolené dle § 2543 občanského zákoníku. Nárok na náhradu škody způsobené narušením dovolené je možno uplatnit zejména v případě, že byl zájezd vinou pořadatele zmařen nebo podstatně zkrácen.Újma může vzniknout i v případě, že vinou pořadatele dojde ke vzniku situace, která spotřebiteli vyvolá silný stres.

Omlouváme se za prodlení s řešením stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.12.2021 13:35, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.2.2022 12:35, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.