Společnost


Čedok a.s.

Počet nahlášených stížností:169
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:16
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#52228Nedodržení smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 26 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.08.2021, před 3 lety

Hana Mokrišová

Znění stížnosti

Zakoupili jsme si dovolenou na Kanárské ostrovy na 15 dní. Bohužel až na letišti v cílové destinaci jsme se dozvěděli, že náš hotel je mimo provoz a dovolenou budeme trávit v náhradním ubytování. Náhradní hotel nesplňoval požadavky podle kterých jsme si dovolenou vybrali.
- lehátka na pláži zdarma (v náhradním hotelu stál set lehátek a
slunečníku na pláži 13EU/den)
- bezlepková dieta (po týdnu žaludečních problémů zakončených kapačkami na
místní klinice a docházením na kontroly jsem si chodila nakupovat
potraviny do místní prodejny)
- více stravovacích provozoven (2 otevřené bary místo 5, kde otevírací
doba nenavazovala)
Od takové společnosti jako je Čedok jsme očekávali seriózní jednání. O změně hotelu jste nás měli předem informovat a dát nám tím možnost rozhodnutí. Požadujeme proto finanční kompenzaci za nedodržení smlouvy o sjednaných službách.
Předem děkujeme za kladný přístup Vaší CK a doufáme v rychlé vyřízení naší reklamace.
S pozdravem Hana Mokrišová a Václav Česal


Produkt

Hotel SBH Costa Calma Beach, termín zájezdu: 25.7. - 8.8.2021


Požadované řešení

Požadujeme dodatečnou slevu z ceny zájezdu ve výši 5000,-Kč na účastníka.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.8.2021 12:50, před 3 lety

Neměl-li zájezd vlastnosti, o nichž pořadatel spotřebitele ujistil nebo které spotřebitel vzhledem k nabídce a zvyklostem důvodně očekával, měl by pořadatel zajistit nápravu, pokud by si nevyžádala neúměrné náklady. Nezjednal-li pořadatel nápravu ani v přiměřené lhůtě, kterou mu spotřebitel určil, může si spotřebitel zjednat nápravu sám a pořadatel mu nahradí účelně vynaložené náklady.

Měl-li zájezd vady, vytkl-li je spotřebitel bez zbytečného odkladu a určil-li k tomu přiměřenou lhůtu k odstranění vady, má spotřebitel dle § 2540 občanského zákoníku právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vad. Existenci vad je nutné doložit (např. foto nebo video záznam). Nevytkl-li spotřebitel vady zájezdu bez zbytečného odkladu vlastním zaviněním, právo na slevu mu vůbec nevznikne, proto doporučujeme jednat vždy co nejdříve.

Pro výpočet výše nároku je možné využít tzv. Frankfurtskou tabulku slev. Tabulka není právně závazná, jedná se spíše o pomocné vodítko. Zde je k dispozici ke stažení Frankfurtská tabulka slev: http://www.evropskyspotrebitel.cz/files/frankfurtska-tabulka.pdf. Více informací ohledně problematiky zájezdů je možné také vyhledat na adrese www.dtest.cz/clanek-5233/na-co-nezapomenout-pri-reklamaci-zajezdu nebo na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3723/jak-spravne-reklamovat-vady-zajezdu.

Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel se může tedy také obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://www.coi.cz/informace-o-adr/).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.11.2021 14:41, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.