Společnost


Courlux International SA

Počet nahlášených stížností:37
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

80%
20%
Toto skore je založeno na 10 stížnostech.

#52231Neoprávněné zaslání zboží bez objednání, odmítání odstranění všech údajů z databáze

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

5 měsíců 15 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.08.2021, před 3 lety

Eva Krovová

Znění stížnosti

Dne 19.8. jsem žádala odstranění všech údajů svého otce Pavla Pražáka z databáze společ nostu Courlux.
Firma údaje zneužívá, zasílá "úvodní balíček" bez souhlasu zákazníka a žádá poštovné. Sotva jsme jednu zásilku vyřešili, zaslali jinou, prý na přání zákazníka, ale není to pravda.
Courlux odmítá odstranit údaje z databáze.
Prosím o pomoc. Bližsí údaje ráda sdělím.


Produkt

Courlux, zasílání zboží bez souhlasu zákazníka, zneuzívání osobních údajů


Požadované řešení

Okamžité odstranění všech údajů z databáze firmy. Okamžité zastavení jakýchkoli kontaktů.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.8.2021 11:03, před 3 lety

Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.

Spotřebiteli doporučujeme, aby podal písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejko) o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele.

Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů (https://www.uoou.cz/elektronicka-podatelna/os-1007/p1=3938).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.9.2021 11:20, před 3 lety

Pan Pavel Pražák byl v minulosti dlouholetým zákazníkem firmy Courlux.
V tomto případě se jedná o nedorozumění, kdy operátorka zákaznického servisu nemohla vyhovět požadavku na okamžité vymazání osobních údajů z databáze společnosti, protože v té době byla na cestě zásilka odeslaná na základě objednávky ze dne 12.8. 2021.
Nejprve bylo nutné ukončit tuto transakci (storno, zaplacení, vrácení), a pak společnost Courlux okamžitě odstranila osobní údaje p. Pražáka z databáze, tak jak bylo požadováno.
Velice nás mrzí, že došlo k takovému nedorozumění.
Tímto potvrzujeme, že všechny osobní údaje p. Pražáka včetně nákupní historie byly kompletně odstraněny z databáze zákazníků firmy Courlux.

Zákaznický servis v ČR pro firmu Courlux International SA.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.9.2021 13:50, před 3 lety

Děkujeme společnosti za součinnost a stížnost přeřazujeme na spotřebitele, aby měl možnost se ke stanovisku společnosti vyjádřit. Vzhledem k tomu, že bylo v celém rozsahu vyhověno jeho požadavku (tj. "Okamžité odstranění všech údajů z databáze firmy. Okamžité zastavení jakýchkoli kontaktů."), může rovněž stížnost pouze bez dalšího uzavřít.

Děkujeme stranám za součinnost a nalezení smírného řešení sporu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.2.2022 15:02, před 3 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
4.2.2022 13:15, před 3 lety


Eva Krovová

Hodnocení: