Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
4,8,2021 jsem vracela objednané zboží na adresu: Bestdarky, Divadelní 1032/14, PRAHA 1 a dosud nikdo nereagoval.
Byl to županový ručník modrý .Zboží se mohlo vrátit do 30 dnů.
Požaduji vrácení peněz, jak bylo uvedeno v nabídce.Číslo objednávky (VS): 141879393
|
Tweet |
Pokud byla uzavřena kupní smlouva prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku (telefon, internet), má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal.
Pokud prodávající navíc zakotvuje 30 denní záruku na vrácení zboží bez udání důvodu, pak se jedná o právo, které jde nad rámec zákonné úpravy, může si prodávající stanovit zvláštní podmínky.
Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitelka má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.