Počet nahlášených stížností: | 31 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Po objednání a zaplacení faktury na provedení měření úniku tepla u rodinného domu bylo po mnoha urgencích a odsouvání termínu provedeno měření, ale bez dokumentu a bez vyhodnocení. Po měsíci mi bylo oznámeno, že se výsledky (snímky) ztratily a bude u mne provedeno nové měření zdarma. Dosud se nic neprovedlo a nelze se kontaktovat.
Zaplatil jsem tedy 700,- Kč podvodníkům.
Adresa měření - J.Wolkera 25 Horka nad Moravou okr.Olomouc
Objednáno na základě inzerce vysílané Obecním Úřadem
Faktura uhrazena ve 3 měsíci 2014
Bek Jaroslav
měření úniku tepla u staveb + vyhodnocení
Dokončit objednanou službu, nebo vrátit zaplacenou částku
|
Tweet |
Spočívá-li závazek společnosti ve výsledku činnosti, který měl být předán spotřebiteli, nesplnila společnost svůj závazek řádně. Neujednaly-li si strany náhradní termín plnění, může spotřebitel požadovat plnění ihned a společnost je poté povinna splnit bez zbytečného odkladu. Nestane-li se tak, může spotřebitel po uplynutí stanovené dodatečné lhůty k plnění odstoupit od smlouvy.
Vzhledem k tomu, že se nám se společností nepodařilo navázat kontakt, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti. Vzhledem k počtu stížností doporučujeme zvážit podání trestního oznámení.
Hodnocení: