Počet nahlášených stížností: | 117 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
bohužel i já jsem naletěla této společnosti, která nabízí rádoby parfémy. Společnost má na Googlu tak dobře udělanou reklamu, že máte pocit, že objednáváte z Notina. Jaké ale bylo moje překvapení když jsem dnes obdržela zásilku od neznáme společnosti a její obsah absolutně neodpovídá mé objednávce. Bohužel se jim není možné dovolat, neustále se s vámi baví pouze záznamník, díky kterému přicházíte o další peníze. Vůbec nevím, jak tuto situaci řešit, určitě musí existovat nějaká adresa, kde se objednávky zpracovávají. Cítím se být velice oklamaná.
Původně jsem si objednala COCO CHANEL, v objednávce se ukázaly pouze kódy W622 a W656. jednalo se o akci 3+1 zdarma
Pokud by to bylo možné, ráda bych, aby mi byly vráceny peníze.
|
Tweet |
Byl-li zaslán padělek, jedná se o podstatné porušení kupní smlouvy a spotřebitel má právo od smlouvy odstoupit podle § 2002 občanského zákoníku. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Ochranu práv duševního vlastnictví má jako dozorový orgán na starosti úřad Celní správy. Na tento úřad je možné se obracet s konkrétními podněty, pokud se setká spotřebitel s prodejem padělaného zboží či jeho nabídkou, a to prostřednictvím jejich internetových stránek zde: https://www.celnisprava.cz/cz/o-nas/kontakty/Stranky/internetova-kriminalita.aspx
V tomto případě bude zřejmě problém s faktickým vymáháním práva, protože společnost se prezentuje jako zahraniční subjekt sídlící v USA, ačkoli se zaměřuje na české spotřebitele.
Pokud společnost nesplní dobrovolně své závazky, musel by se spotřebitel domáhat plnění soudní cestou, popřípadě doporučujeme podat trestní oznámení pro podezření ze spáchání trestného činu podvodu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.