Počet nahlášených stížností: | 18 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Při dnešním bezkém tankování platba přes okénko, pani at ji podám telefon, říkam že nevim proc bych mel predavat muj mobilni telefon… budiz pritom rikam ze doufam ze ji nespadne. Pani poda zpatky telefon ktery pokladam na vysuvny suplik u okenka a nez sem rekl nashledanou telefon spadl na zem protoze pani zatahla suplik. Ta neochota a nadavky katastrofa!!!! Upozoenuji ze jde o iphone 12 pro. Most Shell Chomutovská dnes 21.8.2021 v case 0:22
Pozaduji osobni omluvu za chova i k zakaznikovi a opravu praskleho a odreneho krytu telefonu.
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Domníváme se, že spotřebiteli dle jeho vyjádření vzniklo právo na náhradu škody od podnikatele, který byl v souladu s § 430 občanského zákoníku zastoupen svým zaměstnancem, za kterého je odpovědný. Je proto vhodné kontaktovat podnikatele a žádat náhradu škody vzniklé jednáním zaměstnance.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.