Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
POŠTA MĚ V MĚSÍCI ČERVNU NEDODALA 6 ZASILEK Z ČÍNY Z ALIEXPRESU.
NIKDO MĚ NEDAL VĚDĚT JAK TELEFONICKY TAK PÍSEMNĚ ŽE ZÁSILKU SI MÁM PŘIJÍT VYZDVIHNOUT . BYLI TO RŮZNÉ VĚCI ,KALHOTY ,SILONY NA RYBY NÁRAMEK , HÁČKY NA RYBY ....
NAPSALI ,ŽE ŘIDIČ TAM PODLE GPS BYL A NEBYL JSEM DOMA . PŘITOM KDYŽ JSEM NEBYL DOMA TAK MŠ INFORMOVALI O DODÁVCE ZBOŽÍ PŘES MOBIL.
NA POŠTĚ MĚ ŘEKLI ŽE MÁM SMULU .....
Sledovací číslo: CZ000007688366 , RR8545040522F
CHCI VRÁTIT PENIZE CENA CELKEM 37,62 DOLARŮ
|
Tweet |
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.