Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#52252Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
21.08.2021, před 3 lety

JIŘÍ ŠENKYŘÍK

Znění stížnosti

POŠTA MĚ V MĚSÍCI ČERVNU NEDODALA 6 ZASILEK Z ČÍNY Z ALIEXPRESU.
NIKDO MĚ NEDAL VĚDĚT JAK TELEFONICKY TAK PÍSEMNĚ ŽE ZÁSILKU SI MÁM PŘIJÍT VYZDVIHNOUT . BYLI TO RŮZNÉ VĚCI ,KALHOTY ,SILONY NA RYBY NÁRAMEK , HÁČKY NA RYBY ....
NAPSALI ,ŽE ŘIDIČ TAM PODLE GPS BYL A NEBYL JSEM DOMA . PŘITOM KDYŽ JSEM NEBYL DOMA TAK MŠ INFORMOVALI O DODÁVCE ZBOŽÍ PŘES MOBIL.
NA POŠTĚ MĚ ŘEKLI ŽE MÁM SMULU .....


Produkt

Sledovací číslo: CZ000007688366 , RR8545040522F


Požadované řešení

CHCI VRÁTIT PENIZE CENA CELKEM 37,62 DOLARŮ


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.8.2021 15:42, před 3 lety

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.