Společnost


CPI BYTY, a.s.

Počet nahlášených stížností:22
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#522549558Kč nedoplatek za vodu a teplo od 1.7.2020-31.12.2020

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 25 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.08.2021, před 3 lety

Pavla Koscelanska

Znění stížnosti

Byt 1+1,6.patro(v nájemní smlouvě nesedící č. patra,m2 obývací plochy,na posledních 3dodatcích jiná adresa trvalá u mého jména.Nesrovnalostí mnohem více!)byt.č.604,od července do prosince bydlení v budově plné štěnic,ne přizpůsobivých obyvatel,myší,mrtvých holubů před domem mám zaplatit nedoplatek 9558Kč.za vodu a teplo za 6 měsíců bydlení.Byt celý nově komplet vymalován,opraven tekoucí dřez,těsnění a nová hadice,likvidace plesnivé linky a zdi pod linkou.Do bytu táhlo z chodby od rozbitýho okna.Při dešti na 6.patro zatékalo,že se drolila omítka.Oznámení nedoplatku 9.8.2021 přes SMS!Na reklamaci nemám nárok.Uhradit,jinak Exekuce.Na mou stížnost nikdo nereaguje!Zadlužení kvůli CPI vyúčtování,v žití v nevyhovujícíh podmínkách a neochotné arogantní jednání v řešení sporu bych fakt nečekala!Nikdy nedoporučím CPI BYTY a.s.ani v nejhorším případě!Bůh ví,jestli vůbec nedoplatek je za byt,který jsem obývala já(platby v průběhu dost měnili VS a č.účtu)


Produkt

Č. NS-2020/LI/0142


Požadované řešení

Prozkoumání podkladů(NS,patro,platby,nesedící zálohy na vyučování,spotřebu vody a tepla od 1.7-31.12.2020,možnost doručení,sdělení ročního vyúčtování dříve než v srpnu) vyjádření se k mému bydlení a nesouhlasu s nedoplatkem,který mám platit za někoho,kdo tam byl předemnou.
Děkuji moc!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2021 16:08, před 3 lety

Ze zákona má pronajímatel povinnost udržovat po dobu nájmu byt ve stavu způsobilém k užívání, přesně v souladu s ustanovením § 2257 odst. 1 zákona č. 89/2012, občanský zákoník. Nájemce je povinen provádět a hradit pouze běžnou údržbu a drobné opravy související s užíváním bytu (odst. 2 stejného ustanovení).

U rozbitého okna a zatékání platí, že je pronajímatel podle § 2265 odst. 1 občanského zákoníku povinen odstranit poškození nebo vadu v přiměřené době poté, co mu nájemce poškození nebo vadu oznámil. Tato oznamovací povinnost nájemce musí být podle § 2264 odst. 1 stejného zákona splněna bez zbytečného odkladu. Pokud pronajímatel vadu neodstraní včas a řádně, může nájemce žádat slevu na nájemném. Tuto slevu může, samozřejmě za splnění podmínky včasného oznámení vady, uplatňovat nájemce na celou dobu trvání nájmu, dokud pronajímatel vadu alespoň opožděně neopraví. Slevu je nutné po pronajímateli požadovat do 6 měsíců ode dne, kdy nájemník vadu zjistil nebo mohl zjistit.

Podle § 8 odst. 1 zákona č. 67/2013 Sb. je poskytovatel služeb povinen na základě písemné žádosti příjemce nejpozději do 5 měsíců po skončení zúčtovacího období doložit příjemci služeb náklady na jednotlivé služby, způsob jejich rozúčtování, způsob stanovení výše záloh za služby a provedení vyúčtování podle tohoto zákona a umožnit příjemci služeb pořízení kopie podkladů. Příjemcem se podle § 2 písm. b) rozumí i nájemce bytu. Je tedy vhodné, aby nájemce podal tuto písemnou žádost a proti případným nesrovnalostem poté podal námitky ve lhůtě 30 dnů od doručení vyúčtování (§ 8 odst. 2 stejného zákona).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.12.2021 14:31, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.2.2022 12:47, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.