Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:465
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#5226Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 19 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.12.2014, před 10 lety

Hana a Karel Nováčkovi

Znění stížnosti

Při loňské akci obchodu Tesco jsme zakoupili 2x rychlovarnou konvici, váhu, ruční šlehač a tyčový mixér. Doposud vše fungovalo dobře, ale včera při mixování bramborové kaše se tyčový mixér zcela rozpadl. Rozdrtily se vnitřní části v těle mixéru i v jeho nástavci. Mixér byl za celou dobu použit asi 4x. Jeho sestavení bylo správné.
Bohužel, po roce od nákupu už jsem nenašla účtenku. Ale vzhledem k tomu, že jsme členy Club Card, věřím, že Tesco ví, co jsme nakoupili.
Mrzí mne, že při dotazu v prodejně Tesco Klatovy, kde byly výrobky zakoupeny, se mi na informacích dostalo odpovědi, že kaše se s tyčovým mixérem nemůže dělat, prý jedině pyré.

Zde cituji:rozdíl mezi bramborovou kaší a bramborovým pyré neexistuje, za předpokladu, že bramborovou kaší myslíme na jemno rozmačkané, či rozmixované, brambory s máslem a mlékem (či smetanou).
Je to jenom synonymum pro jednu a tu samou věc. V zahraničí se pak setkáte téměř výhradně s označením pyré, obzvláště pak ve Francii, odkud tenhle výraz pochází.
Wikipedia k tomu dodává, že pyré je:
Pyré je kulinářský výraz pro jemně zpracovanou hmotu, která vznikla jako výsledek šlehání, drcení, mixování, rozmělnění, pasírování, kvedlání nebo šťouchání.


Produkt

GRUNDIG STABMIXERBL 5040


Požadované řešení

Prosím o laskavé vyjádření. Ráda bych dosáhla výměny nebo opravy zboží.Děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.1.2015 10:57, před 10 lety

V první řadě musí spotřebitelka prokázat, že zboží bylo u společnosti zakoupeno datum nákupu. Pokud tuto skutečnost prokáže, je nutné uplatnit reklamaci. Předmětem reklamace je posouzení, zda se jedná o vadu nebo jiné poškození, které vzniklo v důsledku např. nesprávného použití. Prodávající je povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě podnikání. Prodávající je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.

Na základě uplatněné reklamace prodávající posoudí její oprávněnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.7.2015 14:12, před 10 lety

Společnost Tesco Stores ČR a.s. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.