Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Přišel jsem do Lidlu dne 21.8.21 v 19 45 a odmítli mě vypustit . Prý mají zavřeno. Prosím o informaci jak byla tato stížnost vyřešena .
Bylo by dobře kdyby dodržovali pracovní dobu
|
Tweet |
Provozovna určená pro prodej zboží spotřebitelům musí být trvale a zvenčí viditelně označena prodejní dobou určenou pro styk se spotřebiteli, nejedná-li se o mobilní provozovnu nebo automat. Pokud by tomu tak nebylo, dopouští se podnikatel přestupku.
Podnikatel má podle § 434 občanského zákoníku umožnit veřejnosti vstupovat s ním do právního styku v určené provozní době. Jedná se však o soukromoprávní povinnost, takže její porušení není možné sankcionovat prostřednictvím státního dohledu (např. České obchodní inspekce).
Dobrý den, pane Biseku, děkujeme Vám za upozornění. Mrzí nás, že jste se v naší prodejně setkal s takovýmto chováním ze strany našeho zaměstnance a za tuto skutečnost se Vám omlouváme. :-( Zákazník u nás stojí vždy na prvním místě. Personál prodejny proškolíme tak, aby se situace již v budoucnosti neopakovala. S pozdravem Lidl Česká republika v.o.s.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.