Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#5227Nedodání Balíku do ruky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

22 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
11.12.2014, před 10 lety

Andrea Čiháková

Znění stížnosti

Již potřetí během dvou týdnů se mi stalo, že jsem si u České pošty zaplatila službu Balík do ruky a balík mi nebyl doručen i přes to, že jsem celý den trčela doma a čekala na doručení. Po celém dni čekání mi přišla sms, že adresát nebyl zastižen a celá situace byla korunována tím, že když jsem si druhý den balík na poště vyzvedla, den na to mi v poštovním kaslíku přistál papírek s výzvou k vyzvednutí zásilky (adresát nezastižen), i když jsem už balík měla dávno doma.
Stěžovala jsem si dopravci, který balíky vozí a bylo mi řečeno, že chaos mají na depu. Stěžovala jsem si pracovnici na přepážce, kde jsem si byla balíky vyzvednout a ta mi řekla, že chaos vládne na straně pána, který balíky vozí. Nevím už, kde si mám stěžovat, aby se toto neopakovalo. Platíme nemalé peníze za služby, které nejsou splněny.
Toto nejsou první případy, s takovýmto jednáním jsem se na společnost Česká pošta již obracela mnohokrát, telefonovala jsem přímo na linku, kde se starají o stížnosti a nesčetněkrát psala stížnostní dopisy.
Chtěla bych, aby se situace neopakovala! Už mě nebaví nekonečně sedět doma a čekat "na nic" a ještě si za to platit a pak následně ještě platit benzín za to, abych si pro balík dojela osobně. Stojí mě to čas, peníze i námahu.


Produkt

jedná se konkrétně o zásilky: DR0126091390X, DR0559178188C a DR8994153274M


Požadované řešení

Chtěla bych, aby se situace neopakovala! Nebo ať jsou postihnuti ti, kteří za nepříjemnosti mohou a způsobují je.
Už mě nebaví nekonečně sedět doma a čekat "na nic" a ještě si za to platit a pak následně ještě platit benzín za to, abych si pro balík dojela osobně. Stojí mě to čas, peníze i námahu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.12.2014 17:47, před 10 lety

Pokud pošta nedodá Balík do ruky, lze telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma. Informování o uložení zásilky se považuje za splnění povinnosti dodat balík včas. V takovém případě je proto nutné namítnout, že se poštovní doručovatel nepokusil o dodání zásilky. Děje-li se tak opakovaně, podejte stížnost přímo České poště a současně i podnět Českému telekomunikačnímu úřadu k provedení kontroly.

Není-li splněno deklarované datum dodání balíku, vzniká nárok na vrácení části ceny. Reklamaci může uplatnit odesílatel, ale je nutné doložit podací stvrzenkou. Podnik v takovém případě vrací část ceny tomu, kdo ji podniku uhradil. Ten, komu má být cena nebo její část vrácena, je oprávněn požadovat, aby byla vyplacena jiné jím určené osobě.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.