Počet nahlášených stížností: | 34 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Mobil mi neupadl, nebyl ve vodě, ani ve vlhkém prostředí. Po probuzení, sem ho našla s fialovými fleky. Nebyla na něm žádná prasklina, odřenina, rok starý mobil a vzhledově vypadal jako úplně nový. Poslali mi foto (už s prasklinou) a popis: nelze provést záruční opravu z důvodu poškození způsobené uživatelem, které se neslučuje se zárukou výrobce. A ještě po mě chtějí peníze za dopravu a administrativní zpracování. Fotky mobilu s komunikací v emailu před odesláním mám k doložení.
Sériové číslo: d2353408 Číslo IMEI: 862536047084454 Číslo modelu: M1903F2G
Výměna produktu, oprava produktu, vrácení peněz.
|
Tweet |
Za vyřízení reklamace je odpovědný vždy prodávající, který se spotřebitelem uzavřel kupní smlouvu, a to i v případě, pokud byla k vyřizování reklamace určena třetí osoba. Všechny nároky je tedy nutné uplatňovat vůči prodávajícímu.
Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací (viz rozhodnutí Krajského soudu v Hradci Králové sp. zn. 19 Co 470/2005). Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Reklamace nesmí být spojena s žádným poplatkem, takové ujednání by bylo neúčinné, protože by znamenalo nerovnováhu mezi právy a povinnostmi stran a odrazovalo by spotřebitele od uplatnění práv z vadného plnění. Více informací je uvedeno na www.dtest.cz/clanek-3938/poplatek-za-neopravnenou-reklamaci-brante-se.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Zdravim,
predmetna zakazka byla na prijmu do nasi spolecnosti prijata a dokumentovana s mechanickym poskozenim praskliny v oblasti fotoaparatu. Bohuzel, zarucni podminky vyrobce neumoznuji tento typ zavady resit jako zarucni. Vedouci projektu bude pani Bednarovou znovu kontaktovat s podrobnym vysvetlenim a predanim fotodokumentace. Obecne my, stejne jako jine servisy , mame vzdy zajem zarizeni opravit. Za to jsme placeni smluvnim partnerem , tedy vyrobcem ci prodejcem. Kazda zamitnuta reklamace nam zpusobuje pouze problemy a i financni ztraty. Na druhe strane provedena zarucni oprava nesplnujici podminky zarucnich oprav vyrobce/ prodejce nam neni timto proplacena. Hezky den Jindra Zitek
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.