Společnost


Globus ČR, k.s.

Počet nahlášených stížností:60
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

72%
28%
Toto skore je založeno na 11 stížnostech.

#52274Dušená šunka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 8 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
23.08.2021, před 3 lety

Miloš Behenský

Znění stížnosti

Dobrý den
Dne 22.8.2021 jsem koupil v Čakovicích asi 24 dkg dušené šunky.
Doma po rozbalení jsem zjistil,že je natrhaná jako od psa,velikost tur.salámu.
Chtěl jsem koupit kvalitní výrobek-velké plátky.
Jak to mám vysvětlit dětem,ktewré chtěli velké plátky,že jsme
dostali nějaké zbytky mezi plátky ?

Bylo to nechutný.To si nechte pro bezdomovce nebo psí útulek.
Obsluhovala mě vysoká stará paní,asi v důchodu .Asi v 11 30 hod.

Příště jestli nějaké bude si to před zaplacením rozbalím a když to bude špatný, tak jí to hodím okamžitě na hlavu.
Chodím do Globusu spoustu let,mám i kartu .

Behenský Miloš


Požadované řešení

Co já mohu řešit ?
Vy musíte zjednat nápravu, aby zákazník byl spokojený,že koupil kvalitní zboží.
Behenský Miloš


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.8.2021 13:21, před 3 lety

V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či kupujícím očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.8.2021 13:52, před 3 lety

Vážený pane Behemský.

Vážíme si Vaší připomínky na kvalitu a vzhled Dušené šunky Globus.
Jelikož se u nás snažíme vyrábět každý den v té nejlepší kvalitě, tak nás mrzí Vaše negativní zkušenost. Jedná se o chybu obsluhy nářezového stroje. Kolegyně byly upozorněny a opětovně proškoleny.
Velice se omlouváme a jako kompenzaci Vám poskytneme 25dkg Dušené šunky Globus zdarma při dalším nákupu v Globusu Čakovice. Po telefonické dohodě s panem Romanem Hufem ( vedoucí Řeznictví ) 284 026 460 si domluvte termín, kdy si Dušenou šunku Globus vyzvednete.

Přejeme hezký den

Řeznictví Globus Čakovice.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.9.2021 16:02, před 3 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.10.2021 16:42, před 3 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.