Počet nahlášených stížností: | 371 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
12.3.2021 jsme objednali kuchynskou linku, varnou desku a troubu. Cca v dubnu byla dodana deska a trouba. Dnes mame 23.8. a kuchynskou linku ktera je uhrazena stale nemame. Pravidelne volam na infolinku, kde mi je vzdy oznameno, ze linka je skladem a bude dodana, ale stale se nic nedeje. Na sklad kde linka udajne je vam kontakt nedaji a ni nereknou kde ten sklad je, ze by jsme si tam snad radeji i dojeli. Kontak na nekoho schopneho vam take nedaji a neustale rikaji at pockame ze uz to bylo odeslano atd. 5,5 mesice cekat na linku je neskutecne. Neustale na lince opakuji, ze nasi zakazku zadali do urgence at zavolam koncem tydne a to se neustale opakuje. Jedna se o objednavku z 12.3.2021 cislo objednavky:9921416144.
Prosim o pomoc uz nevim jak dal.
Janeckova
Kuchynska linka objednavka cislo: 9921416144
Dodani ihned!
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží prodávající nedodá v tomto termínu, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Pokud by spotřebiteli vznikla kvůli tomuto porušení smluvní povinnosti ze strany společnosti škoda, mohl by žádat po společnosti náhradu této škody. Musel by však prokázat, že mu škoda vznikla, a že důvodem vzniku škody bylo porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/
Dobrý den,
se zákaznicí jsme se spojili opakovaně a záležitost byla vysvětlena. Vzhledem k požadavku zákazníka na dodání zboží bude zboží zákazníkovi dodáno v souladu se sdělenými informacemi.
Děkujeme.
Tým OKAY.cz
Děkujeme společnosti za součinnost. Stížnost přeřazujeme na spotřebitelku, aby nás mohla informovat o vývoji stížnosti, popř. stížnost uzavřít pro dosažení smírného řešení sporu.
Spojili? Spojujeme se pouze my s váma. Situace nebyla nikdy vysvětlena, vždy mi na lince bylo sděleno, že linka je skladem, ale nevíte, proč nebyla expedována. Pokaždé je slíbeno, že požadavek je zadán do urgence. A ať si vždy zavoláme koncem týdne a takto se to neustale opakuje. Kdy bude zboží dodáno mi dosud nebylo sděleno. Včera když jsem kontaktovala linku, pán mě i formoval, že je tam poznámka, že pokud nebude linka dodána do 20.8.2021 bude stornována objednávka. Ani nic takového se nestalo a jak jinak nás pán zadal do urgence jak sám řekl již opakovaně, že to tam sám vidí a sám nechápe co se děje. Kontakt na sklad údajně nemá, ve kterém skladem se linka nachází neví a kontakt na někoho kompetentního také nemá, jedině může urgenci vložit do nějakych tabulek. Toť celé Vaše řešení. Ráda bych Vaše vyjádření zde, proč nebyla linka dodána a jak budete situaci řešit. Vždy uvedete na zakaznické lince informaci, že je linka skladem, tak mě zajímá proč stále není doručena! Neuvádějte zde mylné informace, že záležitost byla vysvětlena.
Jelikož od posledního vyjádření ve věci uplynula již značná doba, přeřazujeme stížnost zpět na spotřebitele a žádáme ho o vyjádření, zda byla (byť s prodlením) dodána jím zakoupená věc.
Dobrý den, věc byla dodána ve dvou zásilkách. Doprava měla být za 1kč a u obou zásilek bylo počítáno poštovné. Musela jsem opět vyplnit reklamační list a požádat o vrácení poštovného, stále čekáme. Dále nebyla dodána dřezová baterie a spodní lišta k lince. Na dotaz kdy bude vše dodáno je podána informace, snad brzy. Neuvěřitelné!!!
Dobrý den,
doprava v zakázce je účtována na 1 Kč, žádné další poštovné nebylo účtováno. Veškerá komunikace se spotřebitelem, který není zde řešící Janeckova Iveta, probíhá standardně telefonickou formou, zmíněný vyplněný formulář neevidujeme. Se zákazníkem tedy aktivně záležitost řešíme a možnosti řešení byly opakovaně navrhovány. Zákazník zvolil dodání zboží, podle toho tedy postupujeme.
Děkujeme za pochopení a za případné komplikace se omlouváme.
Tým OKAY.
Vzhledem k tomu, že dle slov spotřebitelky byla objednávka provedena ke dni 12. 3. 2021 a ani k dnešnímu dni (21. 9. 2021) není dle slov spotřebitelky ("nebyla dodána dřezová baterie a spodní lišta k lince") stále dodána kompletní zásilka, žádáme spotřebitelku o sdělení času plnění - tzn. kdy měla být věc dle smlouvy nejpozději dodána. Nebyla-li doba ujednána, pak v obecnosti má společnost povinnost plnit ihned po vyzvání spotřebitele (§ 1958 odst. 2 občanského zákoníku).
Opakovaně to řeším já i můj otec pan Janeček. Vyplňovala jsem reklamace na poštovné u obou zásilek přišlo dobírečné, tak netvrďte, že to bylo za 1 kč. Reklamaci jsem poslala a přikládám doklad na dobírku. Na sokl k lince jsme opět musela poslat další reklamaci, neustále něco vyplňuji. Dodaní baterie má dle zaslaného mailu být každým dnem. No to tvrdili celé ty měsíce o kuchyňské lince že za pár dní. Při objednání mělo vše být dodáno za 4-6 týdnů. Stále to není komplet a stále musíme vyplňovat nějaké reklamace.
Dobrý den,
se zákazníkem je aktivně řešena reklamace na základě přijatých požadavků. Postupujeme v souladu se stanovenými procesy.
Děkujeme.
Tým OKAY.cz
Jestliže nebylo zboží dodáno ve sjednaném termínu, jedná se o prodlení, které za určitých podmínek (k tomu viz naše první vyjádření ve věci) zakládá spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy.
Jde-li o prodlení s dodáním součásti věci, která je buď esteticky, anebo funkčně nezbytná k tomu, aby věc jako celek mohla bezvadně sloužit svému účelu, má dle našeho názoru spotřebitel nárok na odstoupení od celé kupní smlouvy. Vzhledem k časové vleklosti případu může spotřebitel kromě dalšího čekání zvážit i toto řešení.
S ohledem na časové rozpětí stížnosti týkající se prostého dodání součásti věci a s ohledem na několik protichůdných vyjádření obou stran (např.: "se zákaznicí jsme se spojili opakovaně a záležitost byla vysvětlena" vs. "spojujeme se pouze my s váma. Situace nebyla nikdy vysvětlena" atp.) stížnost tímto s konečnou platností uzavíráme bez dosažení dohody.
Spotřebitelka může v případě další právní konzultace kontaktovat bezplatnou spotřebitelskou poradnu dTestu na čísle 299 149 009. Rovněž je možné v případě dalších procesních kroků zvážit kontaktování advokáta (databáze dostupná např. z: www.dtest.cz/advokati).