Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Při manipulaci se zásilkou došlo ke škodě na majetku mého souseda. Při zahájení kroku k náhradě škody jsme obdrželi e-mailem odpověď, abychom věc řešili s nasmlouvaným přepravcem společnosti GEIS. Pracovnice GEIS dodala, abychom případně na přepravce zavolali policii.
Jsem s pozdravem
Fabio Jungmann
číslo přepravované zásilky 7074500110249
Aby se GEIS nezbavoval své zákonné povinnosti, oznámil pojistnou událost své pojišťovně a ta způsobenou škodu uhradila.
|
Tweet |
Způsobí-li někdo škodu tím, že zasáhne do (zde majetkových) práv poškozeného porušením smluvní nebo zákonné povinnosti, je povinen mu nahradit škodu. Škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to dobře možné, anebo žádá-li to poškozený, hradí se škoda v penězích.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.