Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Najednou uprostřed dne uprostřed Berlína mi přestala jít data i hovory. Po vyzkoušení několikerého restartu jsem se obrátil na info linku a bylo mi řečeno, že to musím vyřešit na prodejně. To bylo dne 29.7.2021 a měl jsem před sebou cestu na Island, odkud jsem se vrátil dne 7.8.2021. Datové a hlasové služby jsem musel vyřešit tím, že jsem si musel koupit poměrně drahou kartu, nicméně i tak jsem byl handikepován tím, že jsem například nemohl kupovat online jízdenky a vstupy, protože se v mém internetovém bankovnictví potvrzují telefonem. Bylo to tedy nejen nepříjemné, ale vznikla mi i přímá škoda tím, že jsem si musel zakoupit kartu místního providera a značně mi to znepříjemnilo dovolenou.
NEO5Mb/s
Dle mého úsudku bych měl dostat finanční kompenzaci spočívající nejen ve slevě za období, kdy jsem nemohl služby využívat, ale. v takové výši, aby reflektovala skutečnou újmu.
|
Tweet |
Nebylo-li možné sjednanou službu využít ve sjednané kvalitě nebo ji bylo možné využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se spotřebitelem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Spotřebitel může v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Vedle toho je možné (v souladu s § 1925 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník) požadovat dle § 2913 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, náhradu škody která byla způsobena porušením smluvní povinnosti (povinnost poskytnout bezvadně službu).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírně, může se spotřebitel obrátit na Český telekomunikační úřad.
Dobrý den,
velice nás mrzí pociťované potíže. Podle kontroly byla situace vyřešená v rámci reklamace, která byla uznaná a částky za tarif byly navráceny. Za nepříjemnosti se omlouváme.
S pozdravem
Lucie Zolichová
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Samozřejmě, že nejprve O2 zkoušel reklamaci neuznat, pak mě chtěl odbýt 200,-Kč , ale nakonec jsme se dohodli na adekvátních náhradě. Není to ale bohužel u nich samozřejmé, zákazník musí vytrvat a věnovat tomu trochu času a nenechat se odbýt
Dobrý den,
děkujeme za reakci. Podnět považujeme za vyřízený.
S pozdravem
Lucie Zolichová
Guru pro Social Media, O2