Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#5227802

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 měsíce 5 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
23.08.2021, před 3 lety

lubomir Broz

Znění stížnosti

Najednou uprostřed dne uprostřed Berlína mi přestala jít data i hovory. Po vyzkoušení několikerého restartu jsem se obrátil na info linku a bylo mi řečeno, že to musím vyřešit na prodejně. To bylo dne 29.7.2021 a měl jsem před sebou cestu na Island, odkud jsem se vrátil dne 7.8.2021. Datové a hlasové služby jsem musel vyřešit tím, že jsem si musel koupit poměrně drahou kartu, nicméně i tak jsem byl handikepován tím, že jsem například nemohl kupovat online jízdenky a vstupy, protože se v mém internetovém bankovnictví potvrzují telefonem. Bylo to tedy nejen nepříjemné, ale vznikla mi i přímá škoda tím, že jsem si musel zakoupit kartu místního providera a značně mi to znepříjemnilo dovolenou.


Produkt

NEO5Mb/s


Požadované řešení

Dle mého úsudku bych měl dostat finanční kompenzaci spočívající nejen ve slevě za období, kdy jsem nemohl služby využívat, ale. v takové výši, aby reflektovala skutečnou újmu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.8.2021 13:41, před 3 lety

Nebylo-li možné sjednanou službu využít ve sjednané kvalitě nebo ji bylo možné využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se spotřebitelem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.

Spotřebitel může v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Vedle toho je možné (v souladu s § 1925 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník) požadovat dle § 2913 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, náhradu škody která byla způsobena porušením smluvní povinnosti (povinnost poskytnout bezvadně službu).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírně, může se spotřebitel obrátit na Český telekomunikační úřad.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
31.8.2021 13:39, před 3 lety

Dobrý den,

velice nás mrzí pociťované potíže. Podle kontroly byla situace vyřešená v rámci reklamace, která byla uznaná a částky za tarif byly navráceny. Za nepříjemnosti se omlouváme.

S pozdravem

Lucie Zolichová
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2021 08:16, před 3 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
30.9.2021 09:44, před 3 lety


lubomir Broz

Samozřejmě, že nejprve O2 zkoušel reklamaci neuznat, pak mě chtěl odbýt 200,-Kč , ale nakonec jsme se dohodli na adekvátních náhradě. Není to ale bohužel u nich samozřejmé, zákazník musí vytrvat a věnovat tomu trochu času a nenechat se odbýt

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.10.2021 15:20, před 3 lety

Dobrý den,

děkujeme za reakci. Podnět považujeme za vyřízený.

S pozdravem

Lucie Zolichová
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.