Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Některy personál , prakticky nepoužívá jakékoliv zakrytí ust přitom se pohybuje mezi zakazniky plus nezřídka se ozivají i ruzné vulgarismy jak se mezi sebou hlasitě baví. Na provozovně se stale častěji objevují i zakazníci bez ochrany ust ,nikdo na to nereaguje.Pokud nedojde k napravě pošlu podnět na khs . S pozdravem. Z.B.
Sekuritak u vchodu jako lidl
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Má-li spotřebitel za to, že došlo k porušení předpisů o ochraně veřejného zdraví, může se obrátit na příslušnou hygienickou stanici s podnětem k prošetření.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.