Společnost


Dopravní podnik města Ústí nad Labem a.s.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#52284Dvakrát odečtené jízdné a obohacování.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 29 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.08.2021, před 3 lety

Jiří Hudec

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 19.8.2021 jsme nastoupili v 16:50 s manželkou do trolejbusu č.51 ve stanici Svádovský přívoz a jeli na konečnou Skalka. Při nástupu jsme si oba koupili jízdenku přes platební terminál ve voze a na konečné jsme vystoupení potvrdili opět na platebním terminálu. Při označení výstupu nám terminál nahlásil nový nástup a teď se dívám na výpis účtu a odečetla se částka za 2 jízdy (jak u mě tak i u ženy) a to za dlouhé. Na konečné nás bylo s tímto problémem více. Pan řidič se s námi nehodlal vůbec bavit a na telefonické infolince nás slušně poslali do ... (že je to prý normální praxe, že řidič provádí na konečné po vystoupení všech cestujících nějakou konfiguraci systému) trolejbus byl víc jak z poloviny plný. Dnes mi došel mail od DPMUL s omáčkou a žádné řešení. Myslím si, že tímto způsobem si přichází na hodně slušné peníze. Jiří Hudec


Produkt

Jízdné


Požadované řešení

Vyřešení správného odečtu jízdného. Tak jak má být.
A prosím o navrácení částky za neprojetí. Je to sice malá částka, ale u několika dalších lidi to udělá velikou částku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.9.2021 16:53, před 3 lety

Nebyla-li spotřebiteli poskytnuta služba, za kterou přepravci zaplatil, jedná se ze strany přepravce o bezdůvodné obohacení ve smyslu § 2991 občanského zákoníku. Takové obohacení je povinen přepravce vydat ihned po výzvě spotřebitele. Neučiní-li tak dobrovolně, nezbývá spotřebiteli než se obrátit na dozorový orgán, popř. na soudní orgán a částku vymáhat těmito cestami.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.11.2021 14:31, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.