Počet nahlášených stížností: | 59 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 11.4.2021 jsem si v internetovém obchodě objednala TV stolek Baxter a konferenční stolek Universal 148 v celkové ceně 8600 Kč. Na základě faktury s VS 1618165217 jsem zboží dne 12.4.2021 zaplatila převodem z účtu. Termín dodání byl 5-10 týdnů. Po uplynutí lhůty jsem dne 21.6.2021 kontaktovala společnost Kupsedačku s žádostí o informaci k termínu dodání. Telefonicky to nebylo možné, byl zasílán e-mail, na který přišla odpověď, že zboží je objednáno a zaplaceno u dodavatele, a že termín dodání bude opožděn. Dodání bylo posunuto na druhou polovinu července s příslibem, že budu mít nábytek do konce měsíce doma. Dne 13.8.2021 jsem opět firmu kontaktovala e-mailem, ale dostala jsem jen automatickou odpověď, která informovala o dovolené v červenci. Do dnešního dne mě nikdo nekontaktoval, nemám své zaplacené zboží ani uhrazenou částku. Ráda bych dostala své objednané zboží, i přes velký skluz v termínu dodání. Pokud není firma schopna zboží dodat, pak žádám o vrácení uhrazené částky.
TV stolek bílý BAXTER, kód MCA-TT-186032001, cena 4830 Kč, Bílý konferenční stolek UNIVERSAL 148, kód MCA-TT-110014801, cena 3770 Kč
Žádám o dodání objednaného zboží, pokud to není možné pak vrácení uhrazené částky.
|
Tweet |
Po uzavření smlouvy má prodávající povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Společnost se dle insolvenčního rejstříku nachází aktuálně ve fázi před rozhodnutím o úpadku viz https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=C60E2F081EB6381CE05333F21FAC3BAD
Doporučujeme věřiteli, aby se se svojí pohledávkou přihlásil do insolvenčního řízení, ve kterém by byl jeho dluh uspokojen. Věřitel podává přihlášku pohledávky u příslušného insolvenčního soudu, a to od zahájení insolvenčního řízení až do rozhodnutí soudu o úpadku. K přihláškám, které jsou podány později, insolvenční soud nepřihlíží.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.