Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den,
dne 26.7.2021 jsem prevzala zbozi objednane na e-shopu www.cyberix.cz. Bohuzel se jednalo o nevhodny darek, takze jsem hned neprodlene emailem informovala e-shop, ze bych chtela v zakonne lhute 14dnu odstoupit od smlouvy a ze jim zbozi neposkozene v puvodnim obalu poslu zpet na adresu uvedenou na webu. Od ceske posty mam doklad o zaslani doporuceneho baliku na adresu eshopu a take potvrzeni, ze mnou zaslany balik s vracenym zbozim byl prevzat na adrese eshopu jiz 28.7.2021
Od eshopu jsem ale dodnes - temer mesic po vraceni zbozi - neobdrzela zpet castku 528Kc.
Ze zakona ma e-shop na vraceni platby 14dni, ale ani po mem opetovnem urgovani pres email i web eshopu, jsem se nedockala zadne zpetne reakce ani penez.
Zbozi: 2x Lampička - Balónek (BB.DS43732545) v cene celkem 528Kc
Pozaduji urychlene vraceni platby za zbozi odeslane zpet na adresu eshopu.
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.