Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den,
vážení, to co se děje v poslední době u mé služby od o2 je přímo trestu hodné!!!! V měsíci červnu mě volala nějaká paní od o2 že prý je opravdu zajímavá akce a že by byla velká škoda jí nevyužít, jednalo se o navýšení m. dat ze 4Gb na 7Gb za cenu o 100kč méně než byla původní cena!! Moc se mi to nezdálo ale paní mě ujišťovala že je vše v naprostém pořádku. Jelikož jsem důchodce na PC koukám opravdu výjimečně, na můj email chodí koukat má dcera která mi dělá občasnou kontrolu. Proto jsem ani neviděl nějaké změny v mém tarifu, k mému velkému překvapení bylo když mi přišlo vyúčtování kde místo abych viděl v celkovém vyúčtování snížení částky, byla tato částka navýšena ještě asi o cca 300kč!!!! Hned jsem tel. kontaktoval pracovníka o2 a informoval ho o daném problému, bylo mi přislíbeno že v následujícím fakturačním období mi rozdíl bude vrácen, bohužel se tak do dnešního dne nestalo! A teď k dalšímu problému, na začátku měsíce jsem si musel pořídit nový modem, údajně proto že můj stávající je zastaralý," na doporučení zaměstnance o2" bylo mi zároveň nabídnuto jestli nechci o2 TV zlatá, odpověděl jsem dost jasně že "NECHCI" Při instalaci modemu nastal nějaký technický problém který jsem zase řešil se zaměstnancem od o2, tento zaměstnanec předal celou záležitost údajně nějaké technické podpoře, po nějaké chvíli mě kontaktovala paní která se mi představila jako Iva H. a která se mnou daný problém vyřešila, poté mi oznámila abych se nelekl že musí nastavit službu o2 TV zlatá aby údajně modem lépe komunikoval ze seto boxem že prý to je jen nějaká administrativní záležitost a tato služba mi nebude účtována !!! K mému dalšímu velkému překvapení bylo když mi přišlo 22.8 vyúčtování, samozřejmě mi bylo účtováno o2TV zlatá!!!! Nemohu se s tím nějak srovnat, jak je možné že tito lidé tak precizně dokážou zákazníkovi takhle lhát!! Jak jsem se už zmínil jsem důchodce a tarif který jsem měl nastaven je pro mne už tak opravdu drahý, proto každá koruna navíc je pro mne vážná záležitost! Jsem u o2 zákazníkem cca 25 let s velkou jistotou mohu napsat že jsem utratil u o2 statisíce, myslím si že si zasloužím jiné jednání a o2 by si mělo vážit věrný zákazníků !!!!! Děkuji za kladné a hlavně rychlé vyřízení!
s pozdravem Petr Štrobl
vrácení finančních rozdílů ve fakturách
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněna uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Pokud byl při nabízení služby sdělen spotřebiteli nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele na úseku komunikací provádí Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušuje zákon o ochraně spotřebitele, je vhodné podat podnět tomuto úřadu.
Dozorový orgán je oprávněn požadovat po podnikateli, aby ve správním řízení prokázal správnost skutkových tvrzení v souvislosti s obchodní praktikou, jestliže se takový požadavek s ohledem na oprávněné zájmy podnikatele a kteréhokoliv účastníka řízení jeví vzhledem k okolnostem daného případu jako přiměřený. Pokud podnikatel nepředloží požadované důkazy nebo pokud dozorový orgán považuje důkazy předložené za nedostatečné, považují se skutková tvrzení za nesprávná.
Dobrý den,
mrzí nás, že jste měl důvod k vyjádření nespokojenosti. Situaci rádi blíže ověříme. Zašlete nám prosím na e-mail info@o2guru.cz nebo doplňte zde, Vaše datum narození.
S pozdravem
Lucie Zolichová
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.