Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Koupil jsem si zánovní herní myš, která byla podle uvedeného popisu plně funkční, bez závad. Poté co mi myš došla a já ji sotva rozbalil a zapojil do pc, tak hned šlo poznat, že má vadný kabel (přezohýbaný). Při reklamaci mi vrátili peníze pouze za myš a ne za poštovné. Když popisují svůj produkt jako plně funkční, očekávám provoz bez závad a když už se stane, že je produkt nefunkční, očekával bych vrácení peněz i za poštovné, konec konců má to tak i konkurence.
Myš CONNECT IT Biohazard Mouse černá
Vrácení peněz i za poštovné, nebo vyměnění za nové zboží téhož typu
|
Tweet |
Pokud spotřebitel uplatní reklamaci, která je shledána oprávněnou, má právo na úhradu nákladů, které mu v souvislosti s jejím uplatněním vznikly. Je-li reklamace řešena vrácením peněz, má spotřebitel právo na vrácení kupní ceny. Nárok na vrácení poštovného za cestu zboží ke spotřebiteli má spotřebitel v případě, kdy odstupuje od kupní smlouvy ve lhůtě 14 dnů od převzetí věci.
Společnost Alza.cz a.s. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.