Počet nahlášených stížností: | 37 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 23.08.2021 mi byl doručen balíček (do schránky na dopisy) se zbožím, které jsem si neobjednal. Je tam přiložená faktura č. 71248855753 na 99,-.
Zboží nechci. Prosím o zrušení faktury a informaci co se zbožím.
přišly mi dvoje kalhoty SECRET XXL
zrušení faktury, vyzvednutí zboží, zrušení mého účtu u vás (71296604441)které jsem si nezaložil, informace jak se mohlo stát, že zboží bylo odesláno
|
Tweet |
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.
Spotřebiteli doporučujeme, aby podal písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejko) o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele.
Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů (https://www.uoou.cz/elektronicka-podatelna/os-1007/p1=3938).
Objednávku na jméno Radek Šťastný obdržela společnost Courlux prostřednictvím webových stránek firmy Courlux: www.courlux.com, včetně adresy, e-mailu a telefonního čísla, a to dne 3. 8. 2021. Firma Courlux má k dispozici IP adresu, ze které byla tato objednávka na dámské spodní prádlo Evita odeslána.
Na základě této objednávky a odsouhlasených Obchodních podmínek bylo na e-mailovou adresu pana Šťastného odesláno Potvrzení objednávky znovu se všemi detaily, kde bylo jasně uvedeno, že úvodní zásilka obsahuje 2 kusy dámských, klasických kalhotek značky Evita. Za tuto úvodní zásilku se platí pouze poštovné a balné ve výši 99,- Kč. Dále pak jsou zákazníkům zasílány zásilky se 3 kusy kalhotek, pravidelně podle předem stanoveného intervalu, který je standardně nastaven na 4 měsíce, je ovšem možné ho změnit podle potřeb zákazníka, nebo také zasílání kdykoliv zcela ukončit. Toto písemné potvrzení objednávky zasílá firma Courlux všem novým zákazníkům proto, aby nedošlo k nedorozumění, a pokud byla objednávka na internetu provedena omylem, aby měl zákazník možnost ji kompletně stornovat ještě před odesláním zboží. Dále je celý systém pravidelných dodávek srozumitelně popsán v Podmínkách objednávky, které musí zákazník odsouhlasit, aby mohla být jeho objednávka vůbec odeslána a u firmy Courlux zaregistrována.
Dle této objednávky byla na adresu pana Šťastného odeslána pouze úvodní zásilka s dámským spodním prádlem značky Evita, dne 11. 8. 2021, č. faktury: 71248855753, datum splatnosti: 22. 9. 2021.
V případě, že zákazník nemá zájem o další dodávky produktů od firmy Courlux, je potřeba kontaktovat zákaznický servis v ČR pro firmu Courlux, a to telefonicky, e-mailem, dopisem nebo přes webové stránky firmy. Vzhledem k tomu, jak snadné je kontaktovat náš zákaznický servis, je ukončení zasílání jakýchkoliv produktů otázkou několika minut. Zásilku včetně faktury lze zaslat zpět na adresu zákaznického servisu v ČR, která je uvedená na přiložené faktuře, a to jako obyčejnou nebo doporučenou, nikoliv však na dobírku.
Potvrzujeme, že zasílání výrobků značky Evita, na adresu pana Radka Šťastného, pod zákaznickým číslem 71296604441, bylo ukončeno a zrušeno dne 24. 8. 2021.
Zákaznický servis v ČR pro firmu Courlux International SA
Na základě výše uvedeného přeřazujeme stížnost na spotřebitele, aby mohl o vývoji informovat a stížnost případně uzavřít.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.