Počet nahlášených stížností: | 59 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 13.2.2021 jsme objednali rozkládací křeslo OKEY 90 za cenu 15.026 Kč. Tuto částku jsme dle požadavku firmy Kupsedacku celou uhradili převodem na jejich bankovní účet. Dne 14.2.2021 jsme obdrželi informaci o obdržení platby a zadání zboží do výroby. Dodací lhůtu nám sdělili (v důsledku covidové pandemie) cca 4-5 týdnů. Po uplynutí této dodací lhůty jsme si s firmou vyměnili několik mailů ohledně pozdního dodání, kdy uvedli, že problém je u výrobce, nikoliv u nich. Dodací termín neustále prodlužovali. Od července nekomunikují vůbec, na naše maily přichází pouze automatická odpověď o 14tidenní firemní dovolené počátkem července s informací, že na všechny zprávy bude postupně odpovězeno. Doposud žádná odpověď nepřišla - telefonické spojení je nefunkční, dnes se mi ani nepodařilo otevřít webové stránky firmy.
Křeslo rozkládací OKEY90 - kód YAN-7701
Vrácení peněz
|
Tweet |
Po uzavření smlouvy má prodávající povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Společnost se dle insolvenčního rejstříku nachází aktuálně ve fázi před rozhodnutím o úpadku viz https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=C60E2F081EB6381CE05333F21FAC3BAD
Doporučujeme věřiteli, aby se se svojí pohledávkou přihlásil do insolvenčního řízení, ve kterém by byl jeho dluh uspokojen. Věřitel podává přihlášku pohledávky u příslušného insolvenčního soudu, a to od zahájení insolvenčního řízení až do rozhodnutí soudu o úpadku. K přihláškám, které jsou podány později, insolvenční soud nepřihlíží.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.