Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#52295Neoprávněně naúčtovaný poplatek za dopravu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 7 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.08.2021, před 3 lety

Zbyněk Štefka

Znění stížnosti

Dobrý den, vážení nadzemšťané!

určitě se vraťte zpátky na zem a začněte se chovat normálně jako v jiných e shopech
jsem zděšen z nákupu u Vás
běžně nakupuji v internetových obchodech, ale to co jsem zažil dnes na Alza.cz jsem ještě neviděl a určitě se to odrazí minimálně v mém hodnocení
objednávku jsem vytvářel společně s vaší asistentkou na telefonu , tedy není pochyb že byla provedena správně
urgentně žádám o vrácení přeplatku 99,-Kč za dopravu, která měla být zdarma -viz faktura v příloze
věřím, že okamžitě napravíte svou chybu a nebudeme se soudit k vůli 99,-Kč

S pozdravem

Zbyněk Štefka


Produkt

zakoupené a zaplacené zboží u Vás bylo v akci Black Friday


Požadované řešení

Urgentně žádám o vrácení přeplatku 99,-Kč za dopravu, která měla být zdarma


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.8.2021 12:24, před 3 lety

Nabídka zboží a služeb, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu doprovodné služby (dopravy) uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitelka může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Doporučujeme vytvořit i kopii stránky, pro případ, že by byl její obsah později upraven prodejcem. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Nepodaří-li se spor o vrácení přepravného vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.8.2021 17:56, před 3 lety

Dobrý den, děkuji za zprávu. V příspěvku ani v dalších položkách není uvedeno číslo objednávky nebo daňového dokladu. Pro další řešení prosím o toto číslo. Po odpovědi Vás budeme kontaktovat s dalším řešením. Děkuji za odpověď a přeji hezký den, Andrea, péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
25.8.2021 22:00, před 3 lety


Zbyněk Štefka

Dobrý den, děkuji dTestu za rychlou reakci.


Moje komunikace s Alza. cz vypadala takto chtěli po mě číslo objednávky - zaslal jsem číslo objednávky číslo objednávky bylo.. 444265684

následovala moje odpověď

Dobrý den, vážení nadzemšťané!

určitě se vraťte zpátky na zem a začněte se chovat normálně jako v jiných e shopech
jsem zděšen z nákupu u Vás
běžně nakupuji v internetových obchodech, ale to co jsem zažil dnes na Alza.cz jsem ještě neviděl a určitě se to odrazí minimálně v mém hodnocení
objednávku jsem vytvářel společně s vaší asistentkou na telefonu , tedy není pochyb že byla provedena správně
urgentně žádám o vrácení přeplatku 99,-Kč za dopravu, která měla být zdarma -viz faktura v příloze
věřím, že okamžitě napravíte svou chybu a nebudeme se soudit k vůli 99,-Kč

S pozdravem

Zbyněk Štefka

Alza dělá mrtvého brouka , nic nechápe nic nevidí, ani baner reklamy vlevo přes půl stránky doprava zdarma- při podmínkách, které byly samozřejmě splněny..

S pozdravem

Zbyněk Štefka

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.8.2021 08:22, před 3 lety

Spotřebitel číslo objednávky doplnil. Stížnost tedy přeřazujeme na společnost k vyjádření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.8.2021 12:33, před 3 lety

Dobrý den,

děkujeme za předání a posouzení.

Případ jsem prověřila a dle dostupných informací eviduji, že zákazníkovi byl vystaven dobropis na dopravné s nabídkou, zda si ho přeje proplatit či použít do nové objednávky. S touto zprávou ho včera kontaktovala kolegyně na jeho e-mail. Odpověď zatím neevidujeme, nicméně věřím, že je takto vše již v pořádku.


Děkuji a přeji krásný den, Dita, péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.8.2021 08:19, před 3 lety

Děkujeme společnosti za součinnost. Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitele a žádáme jej o potvrzení výše uvedeného stanoviska společnosti a případné uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.9.2021 17:42, před 3 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.10.2021 16:41, před 3 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.