Počet nahlášených stížností: | 714 |
Z toho za letošní rok: | 76 |
Stále v řešení: | 14 |
Dobrý den, přes eshop jsem koupila Univerzální polštář na spaní FLIPSLEEP (#2831121192704) 2ks za 542Kč. Vzhledem k nekvalitnímu materiálu jsem zboží obratem zasílala zpátky, dle jejich obchodních podmínek a formuláře.
Dne 16/3/2021 jsem zasílala balíček se zbožím DR8858576666C
18/3/2021 byla zásilka řádně doručena. Kód, který jsem zadávala na balíček byl 2410433293.
Několikrát jsem volala na jejich infolinku, kde telefon nikdo nezvedá, následně přepne na automat, který Vám sdělí, že máte napsat email. To jsem udělala, ale stále mi jen dokola přeposílají automatické emaily. Zkusila jsem tedy ještě Vigochat. Opět mě jen odkazovali na komunikaci emailem. Domluva žádná.
Univerzální polštář na spaní FLIPSLEEP (#2831121192704)
Požaduji vrácení peněz na účet.
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.