Společnost


HS plus d.o.o.

Počet nahlášených stížností:714
Z toho za letošní rok:76
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

60%
40%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#52298Nevrácení peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 22 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
24.08.2021, před 3 lety

Denisa Foldynová

Znění stížnosti

Dobrý den, přes eshop jsem koupila Univerzální polštář na spaní FLIPSLEEP (#2831121192704) 2ks za 542Kč. Vzhledem k nekvalitnímu materiálu jsem zboží obratem zasílala zpátky, dle jejich obchodních podmínek a formuláře.
Dne 16/3/2021 jsem zasílala balíček se zbožím DR8858576666C
18/3/2021 byla zásilka řádně doručena. Kód, který jsem zadávala na balíček byl 2410433293.
Několikrát jsem volala na jejich infolinku, kde telefon nikdo nezvedá, následně přepne na automat, který Vám sdělí, že máte napsat email. To jsem udělala, ale stále mi jen dokola přeposílají automatické emaily. Zkusila jsem tedy ještě Vigochat. Opět mě jen odkazovali na komunikaci emailem. Domluva žádná.


Produkt

Univerzální polštář na spaní FLIPSLEEP (#2831121192704)


Požadované řešení

Požaduji vrácení peněz na účet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.8.2021 11:30, před 3 lety

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.11.2021 15:41, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.