Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#52299V kombinovaném balíku pořád něco chybí a je otevřený.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 23 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
24.08.2021, před 3 lety

Viera Vandáková

Znění stížnosti

Dobrý den,dne 19.8.mi byl doručený balík číslo 2200****555 více balíčků v jednom igelitovém balíku.Chybělo zboží.Zkoušela jsem reklamace,ale vůbec to nefunguje a po emailu mne opět směrovali tam.Tudíž můžu jen čekat z 19 kusů chyběli 4 kusy.Mám si příště zkontrolovat balík na místě při přebírání.Dnes 24.8.mi přišli opět 2 kombinované balíky č.2200***294 a 2200****901 opět stejný doručovatel.Holka kontakt na ní je 722/950*** mi balíky strčila do ruky,nechtěla ani pin a chtěla rychle pryč.Řekla jsem moment,chvili počkejte chci ho zkontrolovat.Že naco a tak se dívám a opět oba otevřené na celou šířku.Říkám tohle musíme sepsat a sečíst balíčky abych to pak mohla reklamovat.Začali se ji třást ruce,že to oni nedělají a chtěla mi vytrhnout balíky z ruky.Pevně jsem je ale držela,tak je roztrhala na kusy,vše se vysypalo,pak je podupala a ještě mne začala mlátit po rukách a nadávat mi do kráv.Nacož jsem řekla že zavolám policii,ale nejdřív jsem volala do PPL a vše jim řekla.Pán řekl,že to budou řešit,ale moc tomu nevěřím.Ona zatím někomu zavolala co jí zřejmě poučil aby rychle volala první policii a hrála uplakanou,že jsem já napadla ji a ukradla ji balíky.A to jak se dá ?Takovou aroganci jsem ještě nezažila a drzost lhát.Mám zánět rukou a ona mne do nich neskutečně mlátila,mne 50-ti letou ženu.Nepodala jsem na ní pak oznámení když přijela policie chtěla jsem zbytek balíků,ale mám to natočené.Zahrala komedii před orgánmi a pak mi stejně dala zůstatek,ale co chybí to ještě nevím..Předtím chyběli věci za 400 kč,bylo napsané doručeno a tak už mi je nikdo nevrátí.Čekám ještě hodně balíků a již ted mám strach co bude příště.Nenechám se okrádat a ani po sobě hulákat natož být napadena,bylo mi řečeno,že mám právo požadovat zaznamenání když je balík poškozený.A to si jak představovala,že vezme dotrhané balíky zpět a pak je někam odhodí a už se jich nedočkám vůbec ?? To aby se nezjistilo,že z nich něco bere ? Jinak nechápu proč mne pak napadla...bez důvodu ?? Vandáková


Požadované řešení

Jistě vím,že chci aby doručovatelka byla řádně potrestána...když jsem požadovala jen omluvu tak se mi vysmála do obličeje..Nerozumím jak by mne někdo vrátil peníze za chybějící zboží.Nedělám si legraci,chci aby jste vědeli o chování kurýrů k zákazníkům !!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2021 15:22, před 3 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.12.2021 14:20, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.2.2022 12:43, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.