Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#5230Nedodaná zásilka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

21 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.12.2014, před 10 lety

Tomáš Pieter

Znění stížnosti

Dne 11.12.2014 mě Česká Pošta informovala ve 13 hodin o tom, že mi tohoto dne budou doručovány balíky formou služby "Balík Do ruky". Jedná se o tři zásilky ze 3 různých eshopů, s tím, že jeden z nich měl být doručen už 10.12., tento balík nebyl doručen "z technických důvodů na straně České pošty." O náhradním termínu a času doručování jsem měl být informován. Byl jsem informován až o neúspěšném pokusu o doručení, nikoliv o náhradním termínu.

V 19:08 11.12. mi přišla SMS zpráva od České pošty, že doručovací pokus nebyl úspěšný a balíky jsou uloženy na pobočce v Bohumíně. Na internetových stránkách ČP ve službě Sledování zásilek je uvedeno, že uložení balíků proběhlo z důvodu nezastižení. A u zásilky č. DRxxxxxxx660M je stále uvedeno "Doručování zásilky v rámci odpoledního doručování."

Jen pro informaci, jsem v pracovní neschopnosti takže jsem byl celý den doma. Pokoušel jsem se kontaktovat nejdříve tedy Infolinku ČP 800 177 889, kde i operátor sdělil, že balíky by měly být doručeny do 19:20, po sms zprávě o nedoručení jsem kontaktoval mou pobočku kde mě odkázali na Depo Ostrava 72, na které jsem dostal tel. čísla 954 392 303 -307, 308 a 309. Z 5 pokusů o volání na tato čísla mi telefon byl zavěšen 2, ostatní nikdo nezvedl, ukončil jsem já.


Produkt

Balík Do ruky


Požadované řešení

Požaduji vyjádření České Pošty a i slevu z poštovného


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.12.2014 14:53, před 10 lety

Pokud pošta nedodá Balík do ruky, lze telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma. Informování o uložení zásilky se považuje za splnění povinnosti dodat balík včas. V takovém případě je proto nutné namítnout, že se poštovní doručovatel nepokusil o dodání zásilky. Děje-li se tak opakovaně, podejte stížnost přímo České poště a současně i podnět Českému telekomunikačnímu úřadu k provedení kontroly.

Není-li splněno deklarované datum dodání balíku, vzniká nárok na vrácení části ceny. Reklamaci může uplatnit odesílatel, ale je nutné doložit podací stvrzenku. Podnik v takovém případě vrací část ceny tomu, kdo ji podniku uhradil. Ten, komu má být cena nebo její část vrácena, je oprávněn požadovat, aby byla vyplacena jiné jím určené
osobě.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.