Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Dobrý den, radá bych si stěžovala na řidiče společnosti Zásilkovna. Ráno mě byla poslána SMS že budou doručovat už zaplacený balík (v čase od 13 do 15h. Jelikož neposíláte číslo na řidiče musela jsem volat do na zákaznický servis jestli by bylo možné nechat balík u sousedky. Sousedka půl dne čekala že ti někdo zazvoní nebo že zavolám že řidič je před domem. Sousedka po půl denním čekání byla naštvaná a ja také za celý den se řidič neozval! Odpoledne později volám opět na zákaznický servis že na placený balíček čekám a že se nikdo neozval! Pání mě sdělila že má v počítači napsáno že se řidič nedozvonil! Přitom sousedka cely den čekala! Pak mě bylo sdělo že si mohu balíček vyzvednout druhý den na pobočce zásilkovny. Druhý den teda čekám že mě bude hnedka ráno zaslaná SMS s kódem že si balík můžu vyzvednout. Jelikož pobočka na které má být balík uložen po předchozím dozvěděním má otevrěno pouze od 8:30-12:00h a pak od 13:30-16:00h. Po 20 minutách volání přes automat jsem se dovolala člověku. Prej je balík v Hradci Králové a má následující den být předán na výdejní místo do Svobody nad Úpou na čerpací stanici. Takže úplně jiný výdejní místo než mě bylo sděleno včera. Takže dva dny čekám na zaplacený balík který měl být dávno předán mě do ruky! Navíc řidič nezvonil ani na jednoho souseda v baráku!
Řešení s řidičem!!!
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.