Počet nahlášených stížností: | 169 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na e-shopu jsem zakoupila hodinky Samsung watch Active. Závada se projevila tím, že hodinky nepřesně měří spálené kalorie(zapnutím funkce cvičení se automaticky začnou počítat kalorie, ačkoli napřiklad danou aktivitu nevykonávám, či jsem hodinky položila na stůl a kalorie se načitaly), neměří vzdálenost(kolo,běh). První reklamace byla uznána, v servisu vyměnily součástku, ale závady se projevovaly nadále. Druhá reklamace byla zamítnuta,ve vyjádření ze servisu napsali, že vada se neprojevila, ale hned na druhém řádku je napsáno "provedena oprava zařízení". Tomu nerozumím.Třetí reklamaci také zamítli, ačkoli jsme hodinky testovali s techniky na prodejně a oni sami závadu viděli. Nyní se nacházím ve fázi po třetí reklamaci, která tedy byla zamítnuta a hodinky si mám vyzvednout na prodejně v Čestlicích.
Samsung galaxy watch active černá barva, číslo 449 197
Žádám o vrácení peněz. Produkt jsem reklamovala třikrát se stejnou závadou, která nebyla nikdy opravena. První reklamace uznána byla, ale oprava se nijak neprojevila a další dvě uznané nebyly. Ale závada se projevuje stále.
|
Tweet |
Pokud bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
Na základě zaslané výzvy byl prověřen průběh Vaší záruční reklamace ve společnosti Electro World s.r.o. a autorizovaném servisním centru Britex-CZ společnosti Samsung.
Přes veškeré skutečnosti, které jsme prověřením zjistili, uznáváme Váš nárok na odstoupení od kupní smlouvy za oprávněný.
Kupní cena za reklamovaný výrobek Vám bude vrácena na pobočce Electro World, kde byl výrobek reklamován.
Pobočka je o této skutečnosti informována.
Děkuji,
Antonín Šíma
After Sales Service
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
S ohledem na výše uvedené vyjádření společnosti stížnost uzavíráme s dosažením dohody. Děkujeme stranám za součinnost.