Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#52310Odstoupení od smlouvy VODAFONE

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 24 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
25.08.2021, před 3 lety

Martin Tschakert

Znění stížnosti

Dělal jsem převod smlouvy z mámy na mne. Chtěl jsem upravit smlouvu a vypnout televizi a nechat jen Internet. Paní mi slíbila emailem cenu 242,- Abych podepsal smlouvu. Pozor ve smlouvě není cena. Za 20 dní volají, že cena už je 339,-
Já tedy že odstoupím od smlouvy a oni to jde pouze do 14 dnů. Takže standartní ukončovací proces. Písemná žádost o odstoupení atd...

Komunikace strašná, zadáte požadavek a čekáte až se milostivě ozvou. Klidně promrháte 14 denní lhůtu a pak vás mají.


Produkt

Televize a Internet


Požadované řešení

Okamžité ukončení smlouvy, neboť jsem byl nucen podepsat smlouvu aniž bych věděl přesnou konečnou sumu, kterou budu platit. To že oni neměli čas mne nezajímá.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.8.2021 09:50, před 3 lety

Pokud je při nabízení služby uveden nepravdivý údaj o její ceně, může spotřebitel namítat, že byl při uzavírání smlouvy uveden v omyl a smlouva je z tohoto důvodu neplatná dle § 583 občanského zákoníku. Mimo to jde také o porušení informační povinnosti podnikatele ve smyslu § 1811 odst. 2 písm. c) občanského zákoníku.

Kromě toho je možné zvážit podání podnětu na Český telekomunikační úřad, neboť došlo-li k jednání tak, jak je popsáno ve stížnosti, jsou naplněny znaky klamavé obchodní praktiky ve smyslu písm. s) přílohy č. 1 k zákonu o ochraně spotřebitele. Taková obchodní praktika je bez dalšího zakázaná.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.8.2021 13:46, před 3 lety

Dobrý den, pane Tschakerte, je mi líto, pokud došlo k nedorozumění. Abychom se na to mohli podívat, napište nám na poradime@vodafone.com nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Prostřednictvím stránek třetích stran nemůžeme řešit konkrétní požadavky zákazníků. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
25.8.2021 14:22, před 3 lety


Martin Tschakert

Dobrý den.
I mne tato situace mrzí.
Mám všechny emaily uloženy i s cenovou nabídkou, kde mi vaše pracovnice Karolína Paldusová posílá cenu 244,42Kč ze dne 23.7.2021 Smlouvu mám od 5.8.2021
Zpráva Vodafonu č.775796
Teprve dnes se mi ozval váš obchodník(žena) s naprosto nekompromisní cenou cca 329?
Už to nevím přesně.
Co se týká řešení sporů přes třetí stranu, na odpověď Vodafonu jsem čekal 20dní?
Zde reagujete ihned.
Proč reklamační oddělení atd. Ještě jsem vám nic nezaplatil, pouze jsem převedl smlouvu ze zemřelé osoby na sebe a už řeším problém. Vaše obchodnice nechtěla slyšet žádné argumenty.
Poslal jsem dnes poštou výpověď smlouvy ačkoliv si myslím, že je neplatná. Ale díky vaší liknavosti mi uběhla lhůta 14 na okamžité ukončení.
Rovněž zvažuji podnět na ČTÚ pro podvodné chování z vaší strany. Chtěl bych ukončení okamžité. Samozřejmě doplatím služby za měsíc srpen.
My malí jsme jen figurky. Nejde o nějak horentní sumu, ale o princip.
S pozdravem Tschakert

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.8.2021 06:48, před 3 lety

Dobrý den, Tschakerte, kvůli ochraně údajů nemůžeme řešit konkrétní záležitosti prostřednictvím stránek třetích stran. Ze stejného důvodu nemám k Vaší stížnosti žádné informace, proto jsem Vám nabídla, abyste nás ohledně vyřešení situace kontaktoval na e-mailové adrese poradime@vodafone.com. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
30.8.2021 07:48, před 3 lety


Martin Tschakert

Dobrý den.
Obávám se, že mi nemůžete pomoci a už si nechci s vámi dopisovat.
Jak jsem již uvedl, čekal jsem na odpověď VODAFONU 20 dní. Díky tomu mi uběhla 14 denní lhůta na okamžité ukončení smlouvy.
Poslal jsem ukončení smlouvy mám i potvrzovací SMS. Dnes odesílám zpět vaše zařízení.
Trvám na ukončení smlouvy do 31.8.2021 neboť si myslím, že je smlouva neplatná.
Toto je věc, kterou můžete udělat. Ukončení smlouvy dohodou.
Tak to prosím udělejte. Já doplatím srpen a už si nemusíme psát.
Doufám, že nebudu nucen podat stížnost na ČTÚ. Chtěl bych to uzavřít do konce srpna.
Děkuji Tschakert

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.9.2021 08:12, před 3 lety

Dobrý den, Tschakerte, skutečně mě velmi mrzí, ale jak jsem Vás již informovala, kvůli ochraně údajů nemůžeme řešit konkrétní záležitosti prostřednictvím stránek třetích stran. Ze stejného důvodu nemám k Vaší stížnosti žádné informace, proto jsem Vám nabídla, abyste nás ohledně vyřešení situace kontaktoval na e-mailové adrese poradime@vodafone.com. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
1.9.2021 08:28, před 3 lety


Martin Tschakert

Dobrý den. Jak jsem uvedl shora.
Chtěl bych ukončit smlouvu, která je dle mého názoru neplatná k 31.8.2021
Přijetí ukončení smlouvy mám potvrzeno SMSkou. Zařízení je na cestě k vám.
Zbývá tedy ukončit smlouvu dohodou. Dnes už je stejně 1.9.2021
Pokud tedy dnes neobdržím z vaší strany potvrzení o ukončení smlouvy, posílám podnět na ČTU. Budu žádat verdikt od o tom, zda byla smlouva platná nebo ne.
Je mi líto, že podle zákona na ochranu osobních údajů nemůžete nic dělat.
Proto nevidím důvod, proč si tu dopisujeme. Mimochodem můj soukromý e-mail máte.
Nic vám nebránilo mne kontaktovat přímo a zkusit se dohodnout.
Dal jsem vám i číslo případu, pod kterým jsem byl veden.
Je vidět, že z vaší strany byla snaha chabá ač jste jménem Pilná:)
Děkuji Tschakert

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.11.2021 11:53, před 3 lety

Spotřebitel nás prostřednictvím bezplatné právní poradny (299 149 009) informoval o tom, že spor byl smírně vyřešen. Z tohoto důvodu stížnost uzavíráme s dosažením smíru.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.