Počet nahlášených stížností: | 238 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 8 |
Dobrý den,
žádala jsem uplatnění slevy 5 % u VZP tj. klub pevného zdraví a slevu ze karty EXIM číslo: 107 *** 212.
Jedná se o zájezd do Itálie Kalábrie, rezervační číslo: 134***135 a variabilní symbol je: 20***061 - smlouva o zájezdu byla vystavena dne 10.5.2021 panem Danielem R.,uhradila jsem 10.5.2021 13.400,- Kč.
Pana Daniela R. v kanceláři v Revoluční č.5, Praha 1 /byl v kanceláři sám a nebyla zde žádná fronta/ žádala o slevu 5 % u VZP, jelikož jsem již předem věděla, že zájezd pořádá EXIM TOURS a.s., řekl mě, že o ničem takovém neví a slevu mě nechtěl uplatnit.
Tímto Vás prosím prosím o nápravu této události, jelikož s Vaší cestovkou cestuji poměrně často a vím o tom, mám odletět dne 3.9.2021 a já tuto slevu nedostala, ač jsem o ní žádala v cestovní kanceláři v Revoluční ulici. Předem děkuji o rychlé vyřešení této událost.
Bc. Hofmanová Věra
Nedostala jsem slevu 5 % - jsem u VZP Klub pevného zdraví a mám Vaší kartu. / Eximu/
Tento zájezd do Itálie - Kalábrie je poměrně drahý, na uvedenou slevu jsem měla nárok a i když jsem celý zájezd zaplatila, chtěla bych tuto slevu uplatnit dodatečně - když mě byla upřena.
|
Tweet |
Spotřebitelka nám ve stížnosti označila CK Fischer, a.s., nicméně vzhledem k obsahu stížnosti nám vyplývá, že se jedná o stížnost na CK EXIM TOURS a.s., proto jsme subjekt stížnosti změnili.
Podle podmínek uplatnění slevy uvedených na stránkách klubu pevného zdraví (https://www.klubpevnehozdravi.cz/regionalni-partneri/cestovni-kancelar-exim-tours-3/) slevy není možné kombinovat nebo sčítat s dalšími slevami poskytovanými CK Exim tours. Vzhledem k tomu, že klientská karta Exim tours poskytuje zvýhodněné slevy, domníváme se, že slevu od VZP není možné v tomto případě uplatnit.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.