Počet nahlášených stížností: | 17 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
rád bych podal podnět k přezkoumání podmínky pro započítání bonusu karty pro věrnostní program v Bauhaus. V současné době firma "šikanuje" zákazníky nutností se prokázat "fyzicky plastovou kartičkou" a neuznává možnost se prokázat kartičkou v mobilu. Je to jenom čárový kód, který má v sobě číslo věrnostní účtu zákazníka a mělo by být jedno jakou má podobu. Firma z nějakého důvodu nutí lidi se prokázat pouze plastovou kartičkou a neuzná např. kartu v mobilní aplikaci nebo její ofocenou podobu. Je to diskriminační opatření, které nemá žádné opodstatnění plastová kartička nemá vyšší váhu, než mobilní aplikace. Protože oboje obsahuje identifikátor (číslo zákazníka) pro věrnostní program. Je to buzerace ze strany Bauhaus, že neuzná jiné prostředky, než jen "hloupou" plastovou kartičku. Která v sobě stejně neobsahuje lepší ověření než např. mobil. Na kartičce je pouze číslo, které je stejné i v mobilní aplikaci. Jediné co je podmínkou, aby to bylo platné číslo zákazníka, jenže kdyby nebylo karta/mobil by ani nebyla akceptovaná. Nutí mě zbytečně tahat kartu v peněžence čímž mi zbytečné zabírá místo. Všechny normální společnosti uznávají mobil/ mobilní aplikaci jako způsob se prokázaní pro věrnostní program - Bauhaus ne.
Věrnostního program akceptace mobilní karty
Firma uznávala mobil, mobilní aplikaci stejně jako fyzickou plastovou kartičku. Je to ten stejný identifikátor, které nese jen číslo zákazníka nic víc, nic míň.
|
Tweet |
Dle našeho názoru se nejedná o diskriminaci zákazníka, neboť jsou tyto podmínky pro všechny zákazníky stejné a všem zákazníkům je tato kartička ve fyzické podobě při založení členství poskytnuta. Navíc je společnost BAUHAUS k.s. uvádí v bodě 3, odst. 5 všeobecných podmínek členství ve věrnostním programu (dostupných z: https://media.bauhaus.cz/media/wysiwyg/Dokumenty_ke_stazeni/Formular%20vseobecne%20podminky%20vernostni%20system_CZ_210x297_papir_NAHLED_202101.pdf) ukládá povinnost předložit členskou kartu ve fyzické podobě.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.