Společnost


BAUHAUS k.s.

Počet nahlášených stížností:17
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#52320Věrnostního programu nutnost se prokázání se fyzickou kartou, nestačí karta v mobilu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 10 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
26.08.2021, před 3 lety

Marek Novák

Znění stížnosti

Dobrý den,

rád bych podal podnět k přezkoumání podmínky pro započítání bonusu karty pro věrnostní program v Bauhaus. V současné době firma "šikanuje" zákazníky nutností se prokázat "fyzicky plastovou kartičkou" a neuznává možnost se prokázat kartičkou v mobilu. Je to jenom čárový kód, který má v sobě číslo věrnostní účtu zákazníka a mělo by být jedno jakou má podobu. Firma z nějakého důvodu nutí lidi se prokázat pouze plastovou kartičkou a neuzná např. kartu v mobilní aplikaci nebo její ofocenou podobu. Je to diskriminační opatření, které nemá žádné opodstatnění plastová kartička nemá vyšší váhu, než mobilní aplikace. Protože oboje obsahuje identifikátor (číslo zákazníka) pro věrnostní program. Je to buzerace ze strany Bauhaus, že neuzná jiné prostředky, než jen "hloupou" plastovou kartičku. Která v sobě stejně neobsahuje lepší ověření než např. mobil. Na kartičce je pouze číslo, které je stejné i v mobilní aplikaci. Jediné co je podmínkou, aby to bylo platné číslo zákazníka, jenže kdyby nebylo karta/mobil by ani nebyla akceptovaná. Nutí mě zbytečně tahat kartu v peněžence čímž mi zbytečné zabírá místo. Všechny normální společnosti uznávají mobil/ mobilní aplikaci jako způsob se prokázaní pro věrnostní program - Bauhaus ne.


Produkt

Věrnostního program akceptace mobilní karty


Požadované řešení

Firma uznávala mobil, mobilní aplikaci stejně jako fyzickou plastovou kartičku. Je to ten stejný identifikátor, které nese jen číslo zákazníka nic víc, nic míň.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2021 15:42, před 3 lety

Dle našeho názoru se nejedná o diskriminaci zákazníka, neboť jsou tyto podmínky pro všechny zákazníky stejné a všem zákazníkům je tato kartička ve fyzické podobě při založení členství poskytnuta. Navíc je společnost BAUHAUS k.s. uvádí v bodě 3, odst. 5 všeobecných podmínek členství ve věrnostním programu (dostupných z: https://media.bauhaus.cz/media/wysiwyg/Dokumenty_ke_stazeni/Formular%20vseobecne%20podminky%20vernostni%20system_CZ_210x297_papir_NAHLED_202101.pdf) ukládá povinnost předložit členskou kartu ve fyzické podobě.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.12.2021 14:25, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.3.2022 14:55, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.