Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Služba byla sjednána od 1.6.2020 a již po 1-2 měsících jsem volala s požadavkem na výpověď smlouvy - měl mi přijít dopis s nějakým kódem pro zrušení - ten mi nepřišel, volala jsem tedy znovu a opět žádný dopis pro potvrzení výpovědi nepřišel.
Následně jsem se ještě telefonicky pokoušela volat kvůli dlužné faktuře na cca 1400,-Kč, s tím že chci opravdu smlouvu zrušit.
Mému požadavku nebylo vyhověno ani při jednom pokusu o zrušení služby, kterou jsme doma ani jednou nevyužili, z důvodu že nám byl nainstalován pevný internet na adresu ***, 190 00 Praha 9 - Vysočany.
Jsem matka 2 dětí, chodím do zaměstnání a ještě do toho přišlo omezení kvůli koronaviru. Opravdu jsem ráda, že si vyřídíme nutné věci, natož ještě honit O2, aby zrušila smlouvu. Neměla jsem možnost běhat po pobočkách.
Dluhy uhradím, ale požaduji vrácení poměrné části, kdy jsem již od začátku žádala o zrušení smlouvy.
Ještě před touto službou 02 tv air jsem telefonicky řešila zrušení smlouvy na pevný internet, které bylo stejně takto komplikované - žádný dopis poštou nepřišel a opakovaně jsem telefonovala s požadavkem na zrušení.
Opakuji - nemohu řešit pouze nefunkční procesy v O2
Děkuji
O2 TV Air
1. požadavek na zrušení O2 Tv air jsem zadávala cca 1 měsíc od zavedení
Dlužnou částku uhradím, ikdyž jako 4 členná rodina, která přišla o příjmy vlivem koronaviru opravdu peníze navíc nemáme.
Uznávám období za 6. a 7. měsíc 2020, kdy jsme služby měli aktivní a podávala se výpověď, ještě bych byla ochotná uznat i 8. měsíc,
tj. 300,- x 3 = 900,- V ostatních obdobích smlouva běžela zbytečně i po několika snahách o zrušení.
Velice děkuji za kladné posouzení mého návrhu.
S pozdravem
Jana Eichhornová
|
Tweet |
Podá-li spotřebitel výpověď, zaniká smluvní vztah uplynutím výpovědní doby. Právní jednání, kterým se vypovídá smlouva musí být určité a musí být možné identifikovat, kdo jej činil. Výpověď je jednostranné právní jednání a k její účinnosti není třeba akceptace druhé strany, musí být však opřena o smluvní nebo zákonný důvod.
Spotřebiteli není možné účtovat poplatky za období následující po uplynutí výpovědní doby, neboť jejím uplynutím závazek zanikl. Zaniká-li závazek, zaniká pochopitelně i povinnost spotřebitele hradit poplatky za poskytovanou službu; společnosti naproti tomu zaniká povinnost službu poskytovat.
Pokud spotřebitel s vyúčtováním služeb nesouhlasí, je třeba uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne poskytnutí služby. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace.
V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den,
velice nás mrzí, že jste měla důvod k vyjádření nespokojenosti.
Reklamaci má účastník právo uplatnit na vyúčtování ceny bez zbytečného odkladu, nejpozději do dvou měsíců ode dne dodání vyúčtování, jinak právo zaniká. Je mi líto, ale požadavku nelze vyhovět. Zákonná lhůta na uplatnění reklamace již zanikla (poslední vyúčtování bylo vystaveno za období 1.2.-28.2.2021 v poměrné výši do data zrušení).
Pro úplnost uvádím, že na základě žádosti o zrušení ze dne 15.7.2020 nedošlo k potvrzení telefonické výpovědi. V případě, že Vám dopis nepřišel, bylo nutné nás o tom neprodleně informovat (je také dostupný v samoobsluze Moje O2). Následnou žádost o zrušení eviduji z data 4.1.2021 a potvrzení výpovědi z Vaší strany proběhlo 13.1.2021. Služba byla ukončena po uplynutí výpovědní lhůty v délce 30 dní.
Je mi líto, že nemám k dispozici jiné informace.
S pozdravem
Lucie Zolichová
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.