Společnost


Blue Style k.s.

Počet nahlášených stížností:104
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#52322Žádné informace k řešení reklamačního protokolu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 20 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
26.08.2021, před 3 lety

Žaneta Hřebíčková Kucbelová

Znění stížnosti

Dobrý den, sepsali jsme s manželem 7.8.2021 Reklamační protokol, který jsme odevzadli a nechali podepsat (a samozřejmě se i vyjádřit) naším delegátem O. D. L a to 9.8.2021 při našem odletu z dovolené. Od té chvíle nemáme žádné informace, co se s ním děje (myslím reklamační protokol ne delegáta :-)). Zda je v řešení, byl vyřešen, zamítnut....prostě NIC.
Zájezd jsme kupovali přes Invii,ale předpokládám, že ti s tím asi nic společného nemají.Mohli by jste se prosím podívat v jaké stavu se náš reklamační protokol nachází a informovat nás?Je to poprvé, co jsme nebyli spokojeni, ač na stejné místo včetně hotelu jsme s Vámi jeli již po čtvrté.
Jedná se o číslo smlouvy o zájezdu 01878364.
Děkuji

Žaneta Hřebíčková Kucbelová


Produkt

01878364


Požadované řešení

Představované řešení naší reklamace jsme uvedli do výše zmiňovaného Reklamačního protokolu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.8.2021 12:37, před 3 lety

Cestovní kancelář zákazníkovi odpovídá za řádné poskytnutí služeb podle cestovní smlouvy, a to bez ohledu na to, zda službu zajišťovali její smluvní partneři (např. hotel či letecký dopravce) či sama cestovní kancelář. Reklamace (uplatnění odpovědnosti CK za vady) zájezdu se považuje za jednostranný právní úkon. Reklamovat je třeba bezodkladně, nejlépe již v průběhu zájezdu u delegáta (pokud je možné nedostatek odstranit na místě) nebo po jeho skončení, nejpozději pak do jednoho měsíce od skončení zájezdu. Přestože to zákon výslovně nepožaduje, je vhodné reklamaci uplatnit písemně a spolu s tím důvody reklamace doložit (potvrzení, foto, příp. svědecké výpovědi apod.).

V případě uplatnění reklamace zájezdu má společnost 30 dnů na její vyřízení dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele. V případě, že dojde k porušení tohoto ustanovení, má spotřebitel možnost podat podnět České obchodní inspekci, která může na základě podnětu udělit společnosti sankce.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.11.2021 16:22, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.