Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#52325Neuznává reklamace chytrých hodinek

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 měsíce 2 dny 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.08.2021, před 3 lety

Jakub Taclík

Znění stížnosti

Hodinky byly zakoupený 25.5.2020, používal jsem je dle návodu, nikdy neměly špatně zacházení, byly nošený na ruce obvyklým způsobem a byly použity obvyklým způsobem. Po roce 25.8.2021 jsem si s nimi šel poprvé zaplavat do místního bazénu. Po vymezení hodinky zavybrovali a napsali že se potřebuji schladit. Od té doby nešli, 26.8.2021 byly vráceny s neuznanou reklamací. Cituji ,, STAV HODINEK NENI SLUCITELNY SE ZARUCNIMI PODMINKAMI VYROBCE. PRISTROJ ZASAZEN LATKOU NEZNAMEHO PUVODU S NASLEDNYM POŠKOZENÍM PRISTROJE. V PRIDADE ZE JE VYVINIT VETSI TLAK KAPALINY NEZ JE EKVIVALENT V RAMCI METODIKY TESTOVANI A CERTIFIKACE, MUZE DOJIT K VNIKNUTI KAPALINY A JEHO NASLEDNE POSKOZENI. STEJNE TAK MUZE DOJIT K POSKOZENI PRI VNIKNUTI KAPALINY S ODLIŠNÝMI VLASTNOSTMI.

Tedy v podstatě ikdyz jsou na plavání a mají certifikace tak nejspíše s nimi nesmíte plavat aby člověk neudelal náhodou větší těmto rukou a nevnikla voda, což považuji za nepřijatelné vysvětlení. Dále jak má člověk vědět jaký je tlak při plavání?

Poslední věc, hodinky nikdy nebyly u moře ani jiné kapaline vystavené. Jen plavání v bazénu.


Produkt

Samsung Galaxy Watch Active2 LTE, SM-R825fSSAXEZ


Požadované řešení

Nový výrobek, vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.9.2021 14:46, před 3 lety

Práva z vady, která se vyskytne do 24 měsíců od převzetí věci, lze uplatnit v reklamačním řízení. O uplatnění reklamace je prodávající povinen vydat potvrzení.

Prodejce je povinen vyřídit reklamaci v co nejkratší době, nejpozději však do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Po uplynutí 30 dnů vzniká fikce neodstranitelné vady dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebiteli vzniká na základě § 2002 občanského zákoníku mimo jiné právo na odstoupení od smlouvy. Práva na opravu reklamované věci nebo v případě, že věc nelze opravit na věc novou jsou zachována.

Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací (viz rozhodnutí Krajského soudu v Hradci Králové sp. zn. 19 Co 470/2005). Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.10.2021 06:59, před 3 lety

Dobrý den, pane Taclíku, je mi líto, pokud došlo k nedorozumění. Abychom se na to mohli podívat, napište nám přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone) nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.12.2021 16:38, před 3 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
29.12.2021 08:17, před 3 lety


Jakub Taclík

Hodnocení: