Počet nahlášených stížností: | 5 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Trikrat jsem odeslal vylustenou krizovkou(casopis na Kaficko c.35)
Bylo to za kazdou SMS 9Kc.Pokazde mi prisla odpoved.Litujeme,ale pozadovana sluzba nebyla nalezena,kontaktujte nas na emailu reklamace@airtoy.net 9Kc a to trikrat. Tak je to asi nejky podfuk.
Dekuji za vyjadreni. 26.8.2021.
Krizovky v casopise( na Kaficko c.35
Sam nevim,Bude to pravdepodobne delat u Tmobilu 27Kc
|
Tweet |
Pokud nebyla zaplacená služba poskytnuta, je vhodné, aby spotřebitel službu reklamoval. Obchodník je povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě podnikání. Obchodník je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje.
Nebude-li spotřebiteli vyhověno, může také podat návrh na zahájení řízení u finančního arbitra. Finanční arbitr je příslušný rozhodovat spory při poskytování platebních služeb. Navíc řízení před finančním arbitrem je zdarma. Formulář k podání návrhu na zahájení řízení je možné vyhledat na webové adrese www.finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html.
Dobrý den,
mrzí nás vaše nespokojenost se soutěží, kterou pořádá RF Hobby. Naše společnost zajišťuje pouze technicky SMS platbu.
To, že jste SMS odeslal a obdržel zpět odpovědní SMS ve znění: Litujeme,ale pozadovana sluzba nebyla nalezena,kontaktujte nas na emailu reklamace@airtoy.net 9Kc
znamená, že jste udělal překlep v objednací SMS. Proto vás systém automaticky vyzval, aby jste nás kontaktoval na uvedeném reklamačním emailu reklamace@airtoy.net kde dokážeme SMS již bezplatně opravit a reklamaci vyřešit. Vy jste nás ale na emailu nekontaktoval a poslal SMS znova ještě 2x.
Pokud si přejete reklamaci vyřešit, je třeba nám buď napsat na uvedený reklamační email reklamace@airtoy.net, nebo zavolat na infolinku Po-Pá, 9:00 - 17:00 hod.: 602 777 555 a sdělit nám vaše telefonní číslo, bez kterého nejsme schopni reklamaci vyřešit.
Děkujeme
S pozdravem
Airtoy a.s.
U Pekařky 484/1a, 180 00 Praha 8, www.airtoy.cz
Email: reklamace@airtoy.net
Infolinka Po-Pá, 9:00 - 17:00 hod.: 602 777 555
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: