Společnost


Airtoy a.s.

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

25%
75%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#5233126.8.2021 trikrat jsem odeslal SMS s vylustenou tajenkou a nic

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

30 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.08.2021, před 3 lety

Pavel Kovarik

Znění stížnosti

Trikrat jsem odeslal vylustenou krizovkou(casopis na Kaficko c.35)
Bylo to za kazdou SMS 9Kc.Pokazde mi prisla odpoved.Litujeme,ale pozadovana sluzba nebyla nalezena,kontaktujte nas na emailu reklamace@airtoy.net 9Kc a to trikrat. Tak je to asi nejky podfuk.
Dekuji za vyjadreni. 26.8.2021.


Produkt

Krizovky v casopise( na Kaficko c.35


Požadované řešení

Sam nevim,Bude to pravdepodobne delat u Tmobilu 27Kc


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.8.2021 09:27, před 3 lety

Pokud nebyla zaplacená služba poskytnuta, je vhodné, aby spotřebitel službu reklamoval. Obchodník je povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě podnikání. Obchodník je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje.

Nebude-li spotřebiteli vyhověno, může také podat návrh na zahájení řízení u finančního arbitra. Finanční arbitr je příslušný rozhodovat spory při poskytování platebních služeb. Navíc řízení před finančním arbitrem je zdarma. Formulář k podání návrhu na zahájení řízení je možné vyhledat na webové adrese www.finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.8.2021 14:10, před 3 lety

Dobrý den,
mrzí nás vaše nespokojenost se soutěží, kterou pořádá RF Hobby. Naše společnost zajišťuje pouze technicky SMS platbu.
To, že jste SMS odeslal a obdržel zpět odpovědní SMS ve znění: Litujeme,ale pozadovana sluzba nebyla nalezena,kontaktujte nas na emailu reklamace@airtoy.net 9Kc
znamená, že jste udělal překlep v objednací SMS. Proto vás systém automaticky vyzval, aby jste nás kontaktoval na uvedeném reklamačním emailu reklamace@airtoy.net kde dokážeme SMS již bezplatně opravit a reklamaci vyřešit. Vy jste nás ale na emailu nekontaktoval a poslal SMS znova ještě 2x.
Pokud si přejete reklamaci vyřešit, je třeba nám buď napsat na uvedený reklamační email reklamace@airtoy.net, nebo zavolat na infolinku Po-Pá, 9:00 - 17:00 hod.: 602 777 555 a sdělit nám vaše telefonní číslo, bez kterého nejsme schopni reklamaci vyřešit.

Děkujeme

S pozdravem

Airtoy a.s.
U Pekařky 484/1a, 180 00 Praha 8, www.airtoy.cz
Email: reklamace@airtoy.net
Infolinka Po-Pá, 9:00 - 17:00 hod.: 602 777 555

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.9.2021 16:01, před 3 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
26.9.2021 16:36, před 3 lety


Pavel Kovarik

Hodnocení: